دستگیری سارقان ۷۸ موتورسیکلت در کاشان

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو سارق موتورسیکلت در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان و کشف ۷۸ فقره سرقت با اعتراف متهمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ ایرج کاکاوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین مورد سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان کاشان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی و کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از بررسی صحنه‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام ردپای دو نفر از سارقان سابقه‌دار را در این سرقت‌ها به دست آوردند و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی متهمان را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته هنگامی که با مدارک و مستندات پلیس مواجه شدند لب به اعتراف باز و به ۷۸ مورد سرقت موتورسیکلت اقرار کردند که در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی با اشاره به تلاش کارآگاهان برای شناسایی مال باختگان و اخذ شکایت آنها، گفت: تحقیقات تخصصی و اقدامات هوشمندانه جهت شناسایی مالخران و کشف اموال مسروقه و استرداد آنها به مال باختگان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار دارد.

کد خبر 706295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.