دشمنان از حرکت ایران در مسیر علم و پیشرفت هراس دارند

رئیس دانشگاه کردستان گفت: اگر امروز ایران دشمنان زیادی دارد، به این دلیل است که در حال طی کردن مسیر علم و پیشرفت در دنیا است و می‌خواهد به مرجعیت علمی تبدیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حامد قادرزاده امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در اجتماع بزرگ پیشگامان رهایی دانشجویان استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: اگر امروز ایران دشمنان زیادی دارد، چون در حال طی کردن مسیر علم و پیشرفت در دنیا است و می‌خواهد به مرجعیت علمی تبدیل شود.

وی افزود: به‌طور قطع کشور در مسیر پیشرفت در گام‌های آخر و نزدیک به پیشرفت نهایی، دشمنان بیشتری را پیدا خواهد کرد که تلاش می‌کنند راه باقی‌مانده را بسیار سخت، ناهموار و دست‌نیافتنی کنند.

رئیس دانشگاه کردستان با بیان اینکه در دین اسلام ضررخواهی و ضرررسانی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: منافع انسان و بشر در اهداف نظام اسلامی نهفته است.

قادرزاده ادامه داد: استمرار راه درست، جلوگیری از ایجاد شکاف بین‌نسلی است که به‌ویژه باید در حوزه تفکر و تعمق در نهادینه کردن راه درست صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: امروز در دانشگاه‌های ما از بیرون مطالبی تزریق می‌شود و سعی می‌کنند مسیر را ناهموار کنند، چون بر تمام دنیا این مسئله آشکار شده است که سرمایه‌های صرف مادی نجات‌بخش جامعه نبوده است و این سرمایه‌های انسانی هستند که در آن ارزش‌ها نهادینه شده است و این مسئله دلیل اصلی مقابله با حرکت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: ما مسلمانیم و مسلمان صبور و با رأفت و مهر و محبت است که باید همه با هم برای همبستگی و پیوستگی بین نسلی، بین قومی و بین‌المللی در راستای اهداف حکومت اسلامی گام برداریم.

بسیج دانشجویی به بالندگی رسیده است

توحید رستمی، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان نیز در این مراسم اضافه کرد: گردهمایی مسئولان بسیج دانشجویی کشور فردا در مرقد امام خمینی (ره) با حضور پنج هزار نفر از دانشجویان بسیجی و فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های سراسر کشور برگزار می‌شود که از استان کردستان نیز ۷۰ نفر در این مراسم شرکت خواهند کرد.

وی گفت: بسیج دانشجویی یکی از بزرگترین ظرفیت‌های انقلاب اسلامی و نقطه امید دلسوزان نظام است که در راستای منویات امامین انقلاب گام برمی‌دارد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی کردستان ادامه داد: بسیج دانشجویی از آغاز تاکنون مسیر پرفراز و نشیبی را طی کرده و امروز به بالندگی رسیده است که در این راستا مأموریت‌ها و اهدافی را دنبال می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مأموریت‌های بسیج دانشجویی، جذب و سازمان‌دهی و شبکه‌سازی دانشجویی، توانمندسازی بسیجیان در عرصه‌های معرفتی و بصیرتی و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف است و رویکردهایی همچون اعتماد به جوانان و عملیاتی کردن طرح اعتلای بسیج دانشجویی را دنبال می‌کند.

وی اظهار کرد: جمعیت جامعه هدف بسیج دانشجویی در استان کردستان بیش از ۴۳ هزار نفر است که بالغ بر ۲ هزار نفر از آن‌ها در حال حاضر بسیجی هستند و در واقع حدود ۲۱ درصد از جامعه هدف را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 706289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.