نظام جمهوری اسلامی ایران محور جریان حق در دنیا است

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه امروز نظام جمهوری اسلامی ایران محور جریان حق در دنیا است، گفت: خالص‌سازی، ویژگی اصلی جریان انقلاب اسلامی است. ذات پاک این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد و هر جا ناخالصی وجود داشته باشد، در نهایت بیرون انداخته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در اجتماع بزرگ پیشگامان رهایی دانشجویان استان کردستان که در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز نیاز داریم که شخصیت امام خمینی (ره) را برای نسل نو تبیین کنیم چون یکی از مصادیق اصلی مورد حمله و تخریب گسترده دشمنان در فضاهای مجازی و رسانه‌ای شخصیت امام راحل است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش می‌کنند تا این منبع پرفیض انقلاب و بزرگ‌مردی که تا آستانه مرزهای عصمت پیش رفت و در تدبیر و درایت و توکل به خدای متعال نمونه‌های زیادی مثل ایشان در طول تاریخ وجود ندارد را مورد آماج تخریب‌های گسترده قرار دهند برای اینکه شناخت وارونه‌ای از این شخصیت بزرگ به نسل نو ما معرفی کنند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: از معجزات امام راحل همین تشکیل بسیج است و خود عنوان بسیج مستضعفان هم نیاز به تبیین دارد که نشان از افق بلند نگاه حضرت امام (ره) داشت.

زارعی‌کوشا ادامه داد: بسیج مستضعفین در واقع به معنای انسجام و وحدت در حرکت انقلاب اسلامی نه تنها منحصر در کشور خودمان، جهان اسلام و مکتب تشییع است، بلکه به همه مستضعفان جهان و همه انسان‌هایی که در هر گوشه دنیا مورد استضعاف واقع شده‌اند، تسری داده شده است.

بسیج با قشری‌گری مخالف است

وی با بیان اینکه بسیجیان امروز الگوی ما هستند، اضافه کرد: ما امروز اگر از هفته بسیج صحبت می‌کنیم به دنبال این نیستیم که قشری را در جامعه مجزا کنیم، چون بسیج و بسیجی با قشری‌گری و این نگاه که کشور فقط متعلق به آن‌هاست، مخالف است، اما همواره یک مظلومیت تاریخی بر جریان حق مستولی بوده است و امروز هم به واسطه رسانه‌های جبهه استکبار، بسیاری از حقایق وارونه جلوه داده می‌شود.

استاندار کردستان ادامه داد: امروز مسئولیت و وظیفه خطیر حرکت در جریان امام راحل بر دوش ماست، ما در یک دوره مهم تاریخی قرار داریم که اگر به‌درستی آن را درک نکنیم نمی‌توانیم وظیفه خود را به درستی ایفا کنیم.

زارعی‌کوشا تاکید کرد: ارزش کار شما بسیجیان در مسیری است که طی می‌کنید و امروز شما در فضای آلوده رسانه‌ای و فکری، مسیر را درست تشخیص دادید که این بسیار ارزشمند است و برکات زیادی را در پی دارد.

وی تصریح کرد: امروز به لطف الهی، نظام ما محور جریان حق در دنیا است، اگرچه این به این معنی نیست که هرکس مسئولیتی را در این نظام دارد، صاحب حق است.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه خالص‌سازی، ویژگی اصلی جریان انقلاب اسلامی است، افزود: ذات پاک این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد و در نهایت در هر جا ناخالصی وجود داشته باشد، بیرون انداخته می‌شود. امروز ما در استان کردستان به کمک شما بسیجیان و همه تشکل‌های دلسوز دانشجویی نیاز داریم تا از سد مشکلات و مسائل عبور کنیم.

کد خبر 706274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.