مخابره ظرفیت‌های یزد به جهان با برگزاری مسابقات بین‌المللی

استاندار یزد با اشاره به ظرفیت بالای استان یزد برای تبدیل به قطب برگزاری رویدادهای بین‌المللی ورزشی گفت: برگزاری مسابقات بین‌المللی، ظرفیت‌های یزد را به جهان مخابره می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط‌عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی در نشست هم‌اندیشی در خصوص برگزاری مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر با بیان اینکه برجسته شدن نام استان‌ها و شهرها در رسانه‌های دنیا مستلزم صرف هزینه‌های زیادی است، اظهار کرد: برگزاری مسابقات بین‌المللی با هزینه‌های به مراتب کمتر، ظرفیت‌های مختلف یزد را به جهان مخابره می‌کند.

وی افزود: «میزبانی یزد از مسابقات بین‌المللی بدمینتون» را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان است.

استاندار یزد با تاکید بر ضرورت تلاش همه‌جانبه جهت میزبانی شایسته یزد از مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر خاطرنشان کرد: کیفیت برگزاری این مسابقات به نام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود، بنابراین اقدامات باید به‌گونه‌ای سامان پیدا کند که موجب سربلندی کشور شود.

فاطمی با بیان اینکه مدیران استان باید سخن طلایی امیر مؤمنان علی (ع) «أُوصِیکُمَا بِتَقْوَی اللَّهِ وَ نَظْمِ أَمْرِکُمْ» را مدنظر داشته باشند، تاکید کرد: طبق فرمایش ایشان کارها باید برای پروردگار، دقیق و محکم اجرا شود و بر پایه نظم باشد.

وی با تاکید بر برگزاری مسابقاتی در شأن استان یزد، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی، اضافه کرد: یزد باید به قطب رویدادهای بین‌المللی تبدیل شود.

به گزارش ایمنا، رقابت‌های بین‌المللی بدمینتون در ایام‌الله دهه فجر با حضور بدمینتون‌بازان بیش از ۳۵ کشور جهان در شهر یزد برگزار می‌شود و برترین‌های این مسابقات سهمیه المپیک دریافت می‌کنند.

کد خبر 706272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.