اهدای کالا به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیلاب اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ۱۷۰ قلم کالا به ارزش ۲۰ میلیارد ریال به خانواده‌های خسارت‌دیده از سیلاب اردبیل اهدا و ارسال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بهزیستی کشور، حامد رضایی صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین تحویل لوازم خانگی به ولی‌نعمتان آسیب‌دیده در سیل اظهار کرد: امروز ۱۷۰ قلم کالا و لوازم خانگی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال برای خانواده‌های خسارت دیده از سیلاب بهار سال جاری به شهرستان‌های اصلاندوز، انگوت، بیله سوار، گرمی و مشگین‌شهر ارسال می‌شود.

وی تقارن این برنامه با هفته بسیج را گرامی داشت و افزود: خداوند را به خاطر این اتفاق عظیم و کمک به محرومان شاکر و خوشحال هستیم که به لطف خدا، یاری شرکای اجتماعی و تمامی کسانی که همواره ما را در فعالیت‌ها یاری داده‌اند، مجموعه بهزیستی استان حرکت پرشتابی در پیش گرفته است و اداره کل بهزیستی استان اردبیل از نظر عملکرد در هفته بهزیستی سال جاری رتبه نخست کشور را کسب کرد و دو سال پیاپی برگزیده جشنواره شهید رجایی شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل ادامه داد: طی یک سال گذشته، جذب مشارکت‌های مردمی چه به صورت نقدی یا غیرنقدی نسبت به مدت مشابه ۱۳ برابر شده و بهزیستی استان اردبیل موفق شده است تا اهدای ۳۰ سری جهیزیه از ۱۱۰ سری جهیزیه‌ای را که برای کل کشور تعبیه شده است، جذب کند که نشان از دغدغه‌مندی همکاران دارد.

رضایی اضافه کرد: ۳۰ فقره جهیزیه به ارزش ۱۲ میلیارد ریال به مقاصد زوج‌های تحت پوشش بهزیستی ارسال می‌شود و دغدغه ما این است که تا آخر سال ۴۰۰ مورد پشت نوبتی جهیزیه به صفر برسد، همچنین به همراه این کاروان بعضی اقلام ضروری زندگی برای خانواده‌های تحت حمایت که سیل‌زده نبودند نیز ارسال می‌شود و امید داریم تا این برنامه مقدمه‌ای برای قدم‌های بزرگ‌تر و برنامه‌های بهتر در بهزیستی استانمان باشد.

کد خبر 706269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.