پیشرفت ۹۵ درصدی احداث مخازن در شهرستان‌های نایین، فریدون‌شهر و سمیرم

احداث پنج مخزن آب با ظرفیت‌های ۵۰، ۱۰۰، ۲۰۰، ۳۰۰ و ۵۰۰ متر مکعبی در شهرستان‌های نایین، فریدون‌شهر و سمیرم در قالب طرح جهاد آب‌رسانی به روستاها به پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حسین اکبریان با بیان اینکه احداث هفت مخزن آب در قالب طرح جهاد آب‌رسانی در شهرستان‌های نائین، فریدون‌شهر و سمیرم انجام می‌شود، اظهار کرد: انتظار می‌رود تا نیمه‌های آذر عملیات احداث این پنج مخزن تکمیل شود این در حالی است که هم‌اکنون عملیات احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی مجتمع کیفته گیوه سین در سمیرم ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی با اشاره به احداث ۲ مخزن در مجتمع لای‌سیاه نایین افزود: احداث مخازن آب در روستاهای اکبرآباد و رحیم‌آباد در نائین که عملیات اجرایی آن در اوایل مرداد آغاز شده، هم‌اکنون به مراحل پایانی رسیده است، این در حالی است که ظرفیت مخزن روستای اکبرآباد ۱۰۰ متر مکعب و ظرفیت مخزن روستای رحیم‌آباد ۵۰ متر مکعب است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: از ابتدای شهریور سال جاری عملیات احداث یک مخزن ۵۰۰ متر مکعبی در مجتمع کوهستان بهارستان اجرایی شده است که تاکنون به پیشرفت ۳۰ درصدی رسیده است.

اکبریان به احداث مخازن آب در شهرستان فریدون‌شهر در قالب طرح جهاد آب‌رسانی پرداخت و خاطرنشان کرد: عملیات احداث دو مخزن در مجتمع روستایی پیش‌کوه فریدون‌شهر از نیمه‌های تیر سال جاری در روستاهای سکان با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و مزرعه سیب با ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب آغاز شده که هم‌اکنون به مراحل پایانی رسیده است.

وی با اشاره به عملیات اجرایی دو مخزن در شهرستان سمیرم گفت: مخزن مجتمع پادنای علیا با ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب که عملیات اجرایی آن اواخر خرداد سال جاری آغاز شد،  آذرماه تکمیل می‌شود، این در حالی‌ است که همچنان عملیات احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی مجتمع کیفته گیوه سین ادامه دارد.

کد خبر 706268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.