احضار ۵ نفر به دادسرا در رابطه با حادثه اردوی دانش‌آموزی مینودشت

دادستان مینودشت از ارجاع پرونده حادثه اردوی دانش‌آموزی این شهرستان به مرحله کارشناسی خبر داد و گفت: تعداد افراد احضار شده به دادسرا به پنج نفر رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از دادگستری گلستان، سیدرضی حسینی اظهار کرد: در مرحله کارشناسی میزان تقصیر افرادی که با قصور در انجام وظایف قانونی خود سبب بروز این حادثه تلخ شدند، مشخص می‌شود.

وی افزود: دیروز و امروز پنج نفر از جمله سرپرست آموزش و پرورش مینودشت، دو نفر از معاونان آموزش و پرورش این شهرستان و مدیر و معاون پرورشی مدرسه ابتدایی شاهد برای اخذ توضیح و دفاعیات به دادسرای مینودشت احضار شدند.

دادستان مینودشت خاطرنشان کرد: پرونده از باب عمومی جرم در حال رسیدگی است و امروز خانواده یکی از دانش‌آموزان حادثه دیده نیز شکایت خود را ثبت کرد که با اولویت و سرعت رسیدگی خواهد شد.

حسینی ادامه داد: به علت اهمیت موضوع رئیس کل دادگستری گلستان به دادستان مرکز استان هم مأموریت ویژه داد تا بر روند این پرونده و رسیدگی به آن نظارت کند.

رسول صلاحی، رئیس بیمارستان شهید مطهری گنبدکاووس نیز گفت: سطح هوشیاری «عماد شاملو» دانش‌آموز پایه سوم دبستان شاهد شهر مینودشت که براثر شکستگی و سقوط درخت در یک اردوی تفریحی از ناحیه سر مصدوم شده بود، پایین است.

وی سطح هوشیاری این دانش‌آموز را در مرز سه اعلام کرد و ادامه داد: وی با دستگاه ونتیلاتور تنفس مصنوعی دریافت می‌کند و فعلاً تغییری در سطح هوشیاری این دانش‌آموز مشاهده نشده است.

کد خبر 706260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.