«سیداحمد» دلش با جهاد و شهادت بود

دل «سیداحمد» با جهاد و شهادت گره خورده بود و به‌خاطر علاقه‌ای که به نظام و ولایت داشت به وزرات اطلاعات پیوست تا بتواند در تامین امنیت کشورش نقش‌آفرینی کند و این نقش‌آفرینی هم به شهادت ختم شد؛ زمانی که برای تعقیب و گریز یک تیم تروریستی که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، به یک ماموریت اعزام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کمی بیشتر از یک سال پیش به دنبال مرگ دختری سروصدای آشوب‌هایی در گوشه و کنار میهن بلند شد و تجمع‌هایی که خشن‌ترین حالت اعتراض مثل ویرانی و تخریب و از بین بردن اموال عمومی را به دنبال داشت، شکل گرفت.

به راه افتادن حرکت‌های بی‌ثبات به سرکردگی جاهلان دور گودنشین که چون طبل توخالی، جز حرف زدن کاری دیگر از دستشان برنمی‌آمد، از پیامدهای فراخوان‌هایی بود که در نهایت حماقت اعلام می‌شد، در مقابل این اقدامات اغتشاشگران که با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد شکاف قومیتی انجام شد، مردانی قد علم کردند و در برابر این ناآرامی‌ها با تمام وجود ایستادند و برای امنیت مردم از جان شیرین نیز گذشتند، این روزها در اولین سالگرد شهادت مردان خوش‌غیرت زمانمان بیشتر از آن‌ها خواهیم گفت، امروز از «شهید سیداحمد صالحی» خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید.

گلزار شهدای گمنام پاتوق «احمد» بود

فرزند سوم و آخر خانواده بود، اما می‌خواست نزدیک‌ترین فرزند با پدرش باشد، پدری که ۷۰ در جنگ تحمیلی حضور داشت و با دشمن بعثی جنگیده بود، سیداحمد یک دهه‌هفتادی پرجنب‌وجوش بود که از دوران راهنمایی به عضویت بسیج در آمده بود و از هر گونه خدمتی که از دستش برمی‌آمد، دریغ نمی‌ورزید، سیداحمد برای خودش هم برنامه ویژه‌ای چیده بود؛ از خودسازی گرفته تا ورزش.

او از دوران دبیرستان خودسازی را آغاز کرد و از همان زمان با شهدا انس پیدا کرد، عاشق شهدا بود، گلزار شهدای گمنام پاتوقش بود و مطالعه کتب خودسازی و زندگی‌نامه شهدا کار هر روزش شده بود.

«سیداحمد» دلش با جهاد و شهادت بود

بچه‌های مدرسه کیفشان را پر از خوراکی می‌کردند، اما سیداحمد کیفش را پر از کتاب می‌کرد و می‌خواند و مطالب را در ذهنش ملکه می‌کرد و آنچه را که به دلش می‌نشست، یادداشت می‌کرد و حالا مادرش دست‌نوشته‌های او را در فضای مجازی به اشتراک می‌گذارد.

دل او با جهاد و شهادت گره خورده بود و فعالیت‌هایش در بسیج با حضور در اردوهای جهادی با عضویت در گروه جهادی شهید امنیت «مصطفی نوروزی» ادامه پیدا کرد.

نگذارید خون شهدا پایمال شود

سیداحمد به خاطر علاقه‌ای که به نظام و ولایت داشت به وزرات اطلاعات پوست تا به عنوان یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) به کشورش خدمت کند و نگذارد دشمنان این خاک خللی در امنیت این مرزوبوم به وجود آورند، در وصیت‌نامه‌اش هم خطاب به مردم نوشته بود: «ای مردم مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آیت‌الله خامنه‌ای باشید، ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و از حکومت جمهوری اسلامی دفاع کنید، نگذارید خون شهدا پایمال شود. در بخش دیگری از وصیت‌نامه شهید صالحی بیان شده است: خواهران محترم‌، حجاب و عفاف را رعایت کنید، به هیچ عنوان از کسانی که با نظام و رهبری دشمنی کنند، نمی‌گذرم؛ فردا باید پاسخگوی اعمالتان باشید.»

یک سالی بود که ازدواج کرده بود و با همسرش به زاهدان رفته بودند که آن اتفاق افتاد، برای یک مأموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند، اعزام شد؛ مأموریتی که ختم به شهادت شد تا چند روز بعد پیکرش در ساری تشییع و در همین شهر به خاک سپرده شود.

کد خبر 706250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.