انجام بیش از ۲۷ میلیارد تردد در جادهای کشور

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از افتتاح ساختمان‌های جدید پلیس راهور در کشور خبر داد وگفت: طی هشت دوره، ۲۸۰۰ خودروی جدید وارد پلیس راهور شده، همچنین از ابتدای امسال تاکنون و برابر آمار اعلام شده از سوی سامانه‌های ترددشمار جاده‌ها، بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تردد در کشور انجام شده است.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سید کمال هادیانفر در مراسم افتتاح ساختمان‌های جدید پلیس راه و پلیس راهور که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: ساختمان ۱۵ پاسگاه پلیس راهنمایی و رانندگی امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در استان‌های خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی و شمالی، گلستان، ایلام، شرق تهران، گیلان، گرگان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بندرعباس، مازندران و یزد به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه احداث پاسگاه‌ها و مدیریت راه‌ها همیشه جزو اولویت‌های اصلی پلیس راهور بوده است، افزود: در دولت دوازدهم اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه انجام شده است که جا دارد از آنان و به خصوص سازمان راهداری تشکر کنم. همچنین خوشبختانه چینش پاسگاه‌ها تناسب خوبی با شهرها پیدا کرده است. ما از سال ۱۳۹۸ تاکنون بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه جدید پلیس راهنمایی و رانندگی را احداث کرده و ۱۷۷ پاسگاه جدید را نیز بازسازی کرده‌ایم و در مجموع بیش از ۱,۷۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت و بازسازی این پاسگاه‌ها شده است.

رئیس پلیس راهور فراجا در رزمایش خودرویی پلیس راهور گفت: از ابتدای امسال تاکنون و برابر آمار اعلام شده از سوی سامانه‌های ترددشمار جاده‌ها، بالغ بر ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تردد در کشور انجام شده که پلیس راهور نسبت به مدیریت تردد و تأمین ایمنی ترافیکی آنان اقدام کرده است.

وی در مراسم رونمایی از خودروهای جدید پلیس راهور تصریح کرد: امروز ۱۰۰ دستگاه خودروی جدید به ناوگان خودرویی پلیس راهور فراجا افزوده شد، از ابتدای امسال تا کنون نیز بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو جدید وارد پلیس راهور شده است. در مجموع نیز طی هشت دوره مختلف ۲۸۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی اعم از خودروهای تاکتیکی، شاسی بلند، سواری و… به ناوگان خودرویی پلیس راهور افزوده شده است. این خودروها در نقاط مختلف کشور و متناسب با نیاز پلیس راهور و پلیس راه به کار گرفته شده است.

هادیانفر کاهش تصادفات رانندگی را نیز یکی از اولویت‌های پلیس راهور برشمرد و گفت: پلیس همواره در این مسیر در حال حرکت است، اما لازم است که تمام دستگاه‌ها در این خصوص به پلیس کمک کنند.

به گزارش ایمنا، امروز در شهرک آزمایش برنامه‌های مختلفی با حضور سردار احمدرضا رادان، فرمانده فراجا و سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا برگزار شد که از جمله آنها می‌توان به رزمایش خودرویی پلیس راهور، افتتاح ساختمان‌های جدید پلیس راه، رونمایی از خودروهای جدید پلیس راهور و برگزاری جلسه کمیسیون کاهش تصادفات اشاره کرد.

کد خبر 706249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.