۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
مشکل ۴۰ ساله، یک ساله حل شد

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کاری که طی ۴۰ سال گذشته اتفاق نیفتاد و روال معمول اداری آن حداقل دو سال زمان می‌برد، امروز با همت و پشتیبانی شهردار اصفهان انجام شد و «سه‌راه زندگی» با احتساب کارهای اداری و اجرایی در مدت یک سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین افتتاح پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: از این بابت که زمانی که در شورای اسلامی شهر حضور نداشتم با مطالبه شما همراه بودم خوش‌حال هستم، مطالبه شما در حوزه رسانه اتفاقات خوبی را رقم زد.

وی با بیان اینکه امروز در قامت خادم در حوزه شورای اسلامی شهر در خدمت مردم هستم و در جشن به ثمر رسیدن مطالبات آن‌ها حضور داریم، افزود: ابتدای دوره ششم، جلسه‌ای را با مردم محلات مختلف داشتیم و تاکید کردیم تا روزی که افتتاح پروژه‌ها صورت نگیرد، در این محل حضور نخواهم داشت.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: کاری که طی ۴۰ سال گذشته اتفاق نیفتاد و روال معمول اداری آن حداقل دو سال زمان می‌برد، امروز با همت و پشتیبانی شهردار اصفهان انجام شد و «سه‌راه زندگی» با احتساب کارهای اداری و اجرایی در مدت یک سال به بهره‌برداری رسید.

صالحی خاطرنشان کرد: در منطقه ۱۴ حداقل ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه افتتاح شده است که این پروژه‌ها در سه محور کلانتری، بازیکده حصه و جاده عاشق و جلوان که گره‌های کور ۲۰، ۳۰ و ۴۰ سال بود، احداث و بهره‌برداری شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت توسعه و پیشرفت شهر، مناطق کم‌برخورداری همچون ۱۴ و بخشی از منطقه ۱۳ و ۱۰، است، ادامه داد: در این منطقه پروژه شهدای ورزشکار، تقاطع غیر همسطح مرحوم سعید کاظمی آشتیانی افتتاح شد و روگذر حصه در آینده کلنگ‌زنی خواهد شد؛ البته همکارانم در شهرداری به این میزان پروژه بسنده نکردند و در سومین گام اعتبارات و منابع ملی را نیز در به پروژه‌های منطقه ۱۴ وارد کردند.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تلاش کردیم منابعی که در اختیار خودمان بود، عادلانه توزیع شود، خاطرنشان کرد: امروز برای اینکه خورشید شهر از مناطق شمال طلوع کند، مدیریت شهری منابع ملی را به مناطقی همچون ۱۴ تزریق کرده است.

صالحی گفت: تمام تلاش و عزم بدنه مدیریت شهری، به‌ویژه شهردار منطقه به میدان آمد تا عقب‌افتادگی که در این سال‌ها به منطقه ۱۴ و سایر مناطق کم‌برخوردار تحمیل شده بود با سرعت جبران شود که امیدوارم بتوانیم پروژه‌های بعدی را افتتاح کنیم و در پایان چهارسال در پیشگاه خداوند و مردم سربلند باشیم.

کد خبر 706242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.