پایان عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به پایان عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی در اهواز، گفت: با تلاش‌های انجام شده آب‌های سطحی سطح شهر جمع‌آوری شده است با این وجود امکان دارد در بعضی نقاط به صورت کاسه‌ای تجمع آب وجود داشته باشد.

مهدی شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان، اظهار کرد: در پی بارندگی اخیر با توجه به حجم زیاد بارش در زمان کوتاه تعداد زیادی از خیابان‌های شهر اهواز دچار آب‌گرفتگی شدند و با فروکش کردن شدت بارش عملیات جمع‌آوری آب‌های سطحی با استفاده از تمام ظرفیت شهرداری اهواز آغاز شد.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته آب‌های سطحی در سطح شهر جمع آوری شد و در حال حاضر مشکلی در تردد شهروندان و عبور و مرور وسایل نقلیه وجود ندارد، با این حال در برخی نقاط به صورت کاسه‌ای آب‌گرفتگی وجود دارد.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز ادامه داد: مناطق گلدشت و کیانشهر نیز که در وضعیت خوبی قرار نداشته است در حال حاضر جمع آوری آب‌های سطحی انجام شده با این حال در گلدشت با توجه به اینکه برخی معابر فاقد آسفالت بوده، مسیر تردد گل آلود است.

شمسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حجم بارش ۴۱ میلی‌متر اعلام شده است به گل‌های فصلی که در میادین و فضای سبز کاشته شده بود، آسیب رساند اما به طور کلی آسیب قابل توجهی به فضای سبز شهر وارد نشده است.

کد خبر 706232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.