کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق پایانه‌های اصفهان با اصلاح شبکه روشنایی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: با اصلاح شبکه روشنایی و نصب چراغ‌های SMD در جهت اصلاح الگوی مصرف شاهد کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق در نیمه نخست سال جاری در سالن‌ها و سکوهای مسافر پایانه‌های شهر بودیم.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستورالعمل‌های برنامه‌محور سازمان پایانه‌های مسافربری اصفهان اظهار کرد: اولویت این سازمان بر مبنای چهار دستور کار شامل هوشمندسازی خدمات پایانه‌های مسافربری با هدف بهبود شاخص‌های سازمانی، توجه به مسائل زیست‌محیطی، ایمنی و بهداشت، کاهش تصدی‌گری بر استفاده از ظرفیت سایر بخش‌های مرتبط با رویکرد ویژه به مسائل فرهنگی و محیطی پایانه‌ها به‌عنوان یکی از درگاه‌های ورودی شهر است.

وی با بیان اینکه سالانه بالغ بر هشت میلیون و ۵٠٠ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری پنج‌گانه اصفهان سفر می‌کنند، افزود: در راستای اجرای عملیات عمرانی، بهسازی، تعمیر و نگهداری در پایانه‌های پنج‌گانه مسافربری شهرداری اصفهان تاکنون اقدامات فراوانی در راستای کاهش مصرف انرژی به‌ویژه مصرف برق انجام شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته در شش ماه نخست سال جاری با صرفه‌جویی ٣٠ درصدی مواجه بوده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: در همین راستا و به‌منظور کاهش مصرف انرژی، بودجه عمرانی این سازمان در سال جاری برای تعمیر و نگهداری نسبت به سال گذشته حدود ١٠٠ درصد افزایش پیدا کرده است.

کاهش ٣٠ درصدی مصرف برق پایانه‌های اصفهان با اصلاح شبکه روشنایی

توکلی ادامه داد: به همین منظور واحد تأسیسات سازمان پایانه‌ها در راستای اصلاح شبکه روشنایی با نصب چراغ‌های کم‌مصرف SMD علاوه بر محوطه بیرونی پایانه مسافربری کاوه، سالن‌های داخلی پایانه‌های کاوه، صفه، جی و زاینده‌رود را نیز اصلاح کرده است.

وی اضافه کرد: در راستای نگهداری، توسعه و تعمیر و بازسازی و ارائه خدمات به مسافران و شهروندان و فراهم کردن امکانات و تسهیلات در زمینه‌های مختلف خدماتی در شش ماه گذشته، فازهای دوم و سوم اصلاح شبکه روشنایی و نصب چراغ‌های SMD در راستای اصلاح الگوی مصرف انرژی و بهینه‌سازی در سالن‌های اصلی پایانه مسافربری جی و زاینده‌رود انجام شد.

کد خبر 706199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.