مدل جدید خدمت‌رسانی در منطقه ۱۴ اصفهان اجرا می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان بیان اینکه سه نقطه در این منطقه دارای بازارهای میوه می‌شود، گفت: این اقدام یک مدل جدید خدمت‌رسانی در رابطه با دسترسی آسان به بازارهای میوه با کیفیت و قیمت خوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی کریمی امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار کرد: در راستای تعریف پروژه‌های پیشران توسعه و ارائه خدمت در دسترس وارد این فضا شدیم.

وی با بیان اینکه سه نقطه در این منطقه دارای بازارهای میوه می‌شود، افزود: این اقدام یک مدل جدید خدمت‌رسانی در رابطه با دسترسی آسان به بازارهای میوه با کیفیت و قیمت خوب است که در منطقه ۱۴ اتفاق می‌افتد.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: در زمینه افتتاح بازارهای کوثر تجربه خوبی در مناطق داشتیم، امیدوارم این اتفاق را برای بازارهای میوه نیز شاهد باشیم.

کریمی با اشاره به اینکه زمین بازار میوه با مشارکت شهرداری منطقه ۱۴ در نظر گرفته شده است، ادامه داد: دو نقطه دیگر در منطقه به این منظور جانمایی شده است که طبق توافقات سعی می‌شود تا پیش از نوروز ۱۴۰۳ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی با اشاره به پروژه خیابان عاشق اصفهانی شرقی و جاده مرگ تصریح کرد: جاده مرگ یا سه‌راهی قتلگاه کلیدواژه‌های تلخی است که همه ما با آن خاطره داریم، مسئولانی که بارها مورد مطالبه قرار گرفتند و مردمی که عزیزان خود را در این راه از دست دادند و تمام مردمی که اکنون اینجا حضور دارند، با این فضا خاطره دارند و این کلیدواژه‌ها همراه با مظلومیت مضاعف است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: این جاده نزدیک به چند دهه، بسیار باریک، تاریک و بدون هیچ علائم رانندگی بود، اما چون خارج از محدوده شهر بود، شهرداری نمی‌توانست به آن رسیدگی کند.

وی با اشاره به اینکه به‌طور متوسط هر ماه در این جاده شاهد تصادفات بودیم، اظهار کرد: نیاز بود تا این جاده در محدوده شهر قرار گیرد؛ در سال اول مدیریت شهری با همکاری استانداری، فرمانداری و کمیسیون ماده ۵ تلاش شد تا این اتفاق رخ دهد.

کریمی با اشاره به اینکه با همکاری مدیریت استان و کمیسیون ماده ۵ کمتر از شش ماه مصوبه لازم دریافت شد، خاطرنشان کرد: تملکات را شهرداری منطقه و بودجه احداث را شهرداری مرکزی بر عهده گرفت، جاده در عرض ۳۶ و طول ۱۰۰۰ متر احداث شده است، همچنین شش هزار متر طول جدول‌کاری دارد و حدود سه میلیارد تومان هزینه سیم‌کشی و تیر چراغ برق این جاده است.

کریمی با بیان اینکه قدمت جاده جلوان به کارخانه قند برمی‌گردد و در عرض ۲۴ متر تا منطقه جلوان ادامه دارد، اظهار کرد: تا پایان سال تعدادی پروژه دیگر از جمله کلنگ‌زنی کلانتری حصه که دغدغه ۴۰ ساله مردم است و جانمایی و بودجه آن در نظر گرفته شده است، ساماندهی بازار روز حصه و احداث ورزشگاه در همین محله، افتتاح ورزشگاه در محله امام خمینی (ره)، کلنگ‌زنی پردیس خانواده‌محوری که نظیر آن در سطح شهر وجود ندارد و محور فرودگاه که یک زیرگذر با دیواره سبز است را خواهیم داشت.

کد خبر 706180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
    0 0
    لطفا بجای رفع مشکل میوه و تره بار و احداث جاده بعد از دهه ها بیخیالی ؛به فکر محله شاکر باشید که زیر پونز مونده