برگزاری یادواره شهدای مسجد حضرت علی (ع) خوراسگان در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از دیدار با خانواده شهید امین‌الله بدیعی در این منطقه خبر داد و گفت: یادواره شهدای مسجد حضرت علی (ع) خوراسگان با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور با حضور در منزل شهید والامقام امین‌الله بدیعی و تقدیر از خانواده این شهید معزز اظهار کرد: شهادت افتخار بسیار بزرگی است و نصیب کسانی می‌شود که لیاقت آن را دارند، شهیدان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند و صبر و استقامت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران ستودنی است.

وی با بیان اینکه آرامش و اقتدار امروز میهن اسلامی مرهون برکت خون شهیدان است، افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا است و این دیدارها با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و خادمان به شهدا است؛ همواره در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان سعی شده است تا ضمن دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، قدردان زحمات آن‌ها و زنده نگه‌دارنده یاد شهدا نیز باشیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان در حاشیه این دیدار از برگزاری یادواره شهدای مسجد حضرت علی (ع) خوراسگان خبر داد و تصریح کرد: این هفدهمین یادواره شهدای والامقام مسجد حضرت علی (ع) خوراسگان است؛ هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج روز جمعه، سوم آذر پس از نماز مغرب و عشا در این مسجد با حضور گروه‌های مختلف مردم برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای مسجد حضرت علی (ع) خوراسگان در منطقه ۱۵ اصفهان

لزوم آشنایی جوانان با سرگذشت و سیره شهدای دفاع مقدس

محمدرضا فلاح، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در دیدار با خانواده شهید بدیعی با بیان اینکه همه ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم، اظهار کرد: شهدا امام‌زادگان دفاع مقدس و مستجاب‌الدعوه نیز هستند و بارها مشاهده کردیم که بسیاری از جوانان به گلستان شهدا رفته و با شهدا عهد و پیمان می‌بندند و آنچه را که از خدا می‌خواهند، شهید را واسطه می‌کنند و به آن حاجت و خواسته خود هم می‌رسند.

وی با تاکید بر اینکه اگر نسل جوان و نوجوان ما سرگذشت و زندگی‌نامه شهدا و خانواده معظم آن‌ها را بدانند، حال و روز بهتری پیدا می‌کنند، افزود: بعضی جوانان ما اطلاع کمی در این زمینه دارند، این در حالی است که رسانه‌های بیگانه بیش از ما فعال هستند، اما وقتی روایتگران دفاع مقدس از جان‌فشانی شهدا، ایثار و گذشت خانواده‌های آن‌ها سخن می‌گویند که چگونه این انقلاب را با چنگ و دندان حفظ کردند، نسل جوان ارزش و قدر این نعمت را بیش از پیش خواهند دانست.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه جوانان آینده‌سازان میهن هستند، تصریح کرد: در حال حاضر بسیاری از این جوانان مؤثر واقع می‌شوند و لایق این هستند که در تمام نقاط کشور از آن‌ها استفاده کنند؛ چراکه در تعیین سرنوشت، پیشرفت و توسعه کشور تأثیر به سزایی دارند.

فلاح ادامه داد: این مهم با هدایت‌گری پیشکسوت‌ها و افراد با تجربه به سرانجام خواهد رسید و ما نیز به عنوان خادمان مردم در کادر مدیریت شهری در امر خدمت‌رسانی به شهر و شهروندان هستیم تا بتوانیم برای اعتلای اهداف نظام اسلامی گام برداریم.

به گزارش ایمنا، در این دیدار با حضور حجت‌الاسلام حسین ربانی امام جمعه خوراسگان، محمدرضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر اصفهان، هوشنگ نظری‌پور مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان، سرگرد شفیعی فرمانده حوزه ۱۲ بسیج بقیه‌الله، یاریان فرمانده کلانتری ۲۳ اصفهان و جمعی دیگر از ایثارگران و دوستداران خانواده شهدا از خانواده و پدر بزرگوار شهید امین‌الله بدیعی قدردانی شد.

حاج علی بدیعی، تنها پدر شهیدِ در قید حیات در محله گورت است که بیش از ۸۰ سال سن دارد؛ شهید امین‌الله بدیعی در ۱۸ سالگی در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ با اصابت ترکش به سوی حق پر گشود و جاودانه شد.

کد خبر 706144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.