لزوم تبادل افکار و تجربیات برای سرعت‌بخشی و افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی در شهرها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران ضمن تبادل افکار و انتقال تجربیات و پیشنهادهای یکدیگر، می‌توانیم برای سرعت‌بخشی و افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی شهرها گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصغر کشاورزراد صبح امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: مهم‌ترین و اساسی‌ترین خدمات شهری که موجب ایجاد انگیزه و نشاط اجتماعی بین شهروندان می‌شود، اجرای پروژه‌های متنوع زیرساختی در شهرها است.

وی افزود: اگر پروژه‌ها به‌موقع، اقتصادی و با کیفیت مطلوب انجام شود، علاوه بر ایجاد رفاه و آسایش شهروندان، موجب آبادانی و پیشرفت کشورمان می‌شود.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: در سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران با تبادل افکار و تجربیات و پیشنهادهای یکدیگر می‌توانیم برای سرعت‌بخشی و افزایش کیفیت پروژه‌های عمرانی گام برداریم.

وی ادامه داد: در این نشست همچنین می‌توان با پیگیری شهرداری و معاونان عمرانی کلان‌شهرهای ایران و پیگیری دبیرخانه مجمع شهرداران کلان‌شهرها از مسیرهای قانونی، نقاطی که موجب تأخیر در اجرای پروژه‌ها می‌شود را برطرف کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: با تبادل تجربیات و نظرات گامی در راستای پیشبرد اهداف عمرانی شهرها در ایران اسلامی برداریم.

کد خبر 706119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.