آغاز عملیات نرده‌گذاری در کمربندی شهر قزوین

شهردار قزوین از آغاز عملیات نرده‌گذاری در کمربندی جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: با هدف محدودیت تردد عرضی ناایمن عابرپیاده، نرده‌گذاری رفیوژ میانی بلوار جمهوری اسلامی مقابل بوستان مادر و کودک انجام می‌شود.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: در راستای آرام‌سازی جریان ترافیک، مدیریت سرعت، کاهش سرعت خودروهای عبوری و تصادفات درون شهری هشت سرعت‌کاه آسفالتی استاندارد در منطقه محمدیه احداث و رنگ‌آمیزی شد.

وی از آغاز عملیات نرده‌گذاری در کمربندی جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: با هدف محدودیت تردد عرضی ناایمن، عابرپیاده نرده‌گذاری رفیوژ میانی بلوار جمهوری اسلامی مقابل بوستان مادر و کودک انجام می‌شود.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات خط‌کشی محوری در جاده ناحیه منفصل شهری عظیمیه با هدف تسهیل در عبور و مرور خودروهای عبوری، افزایش ایمنی نقاط حادثه‌خیز و انتظام بخشی به جریان ترافیک آغاز شد و ایمن‌سازی مسیر تردد نقاط مختلف سطح شهر با نگاه ویژه به نواحی منفصل شهری قزوین در دستور کار این سازمان قرار دارد.

صباغی از نصب تابلوهای رعایت حق تقدم ورودی جاده نجف‌آباد به بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اضافه کرد: با هدف کنترل و ایمنی ورود جریان فرعی به اصلی وسایل نقلیه، تابلوهای رعایت حق تقدم در ورودی جاده نجف‌آباد به بلوار پیامبر اعظم (ص) نصب شد.

وی با اشاره به اینکه باغچه‌های بوستان مشاهیر پس از ۱۴ سال کف‌شکنی و اصلاح می‌شود، تاکید کرد: با هدف ایجاد شرایط مساعد برای پرورش گل‌ها و بهبود کیفیت و پایداری گیاهان، عملیات خاک‌برداری، تخریب و برداشت لایه‌های سخت زیرین در دستور کار قرار دارد تا شرایط مناسبی برای کاشت و نگهداری گل‌ها و گیاهان فراهم شود.

شهردار قزوین از نصب تابلوهای قطعات از جنس کامپوزیت در آرامستان بهشت فاطمه خبر داد و گفت: با توجه به فرسودگی و نبود تابلوهای شناسایی در بعضی قطعات، این سازمان با هدف سهولت مراجعان در جست‌وجوی قبور، اقدام به اصلاح و نصب تابلو راهنمای قطعات کرده است.

صباغی از طراحی و پیاده‌سازی شبکه توزیع آب خام در بسترهای پل ولایت خبر داد و افزود: به دنبال آماده‌سازی بسترهای فضای سبز پیرامون تقاطع غیرهمسطح ولایت و لچکی‌های ضلع جنوبی بلوار پیامبر اعظم (ص)، اجرای شبکه توزیع آب خام و پیاده‌سازی سیستم آبیاری بارانی در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: به موازات توسعه شبکه مکانیزه آب خام، بهسازی و اصلاح شبکه فرسوده توزیع آب خام نیز در برنامه کاری قرار دارد.

کد خبر 706116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.