سهام شرکت ایران ترانسفو چقدر سود داشته است؟

شرکت ایران ترانسفو با نماد معاملاتی «بترانس» در بورس نسبت به گروه خود از ارزندگی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت ایران ترانسفو با نماد معاملاتی «بترانس» در محدوده قیمتی ۲۴۹ تومان در روز گذشته معامله شد، سود چهار فصل اخیر این شرکت برابر با ۳۲۵ ریال و پی بر ای شرکت برابر با ۷.۷۲ است، پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۱۰.۸۲ واحد است و نسبت به گروه خود از ارزندگی برخوردار است.

نماد این شرکت از سقف افت ۳۷ درصدی داشته است.

سهام شرکت ایران ترانسفو چقدر سود داشته است؟

ارزش بازار این شرکت برابر با ۹ هزار ۱۳۷ میلیارد تومان بوده و این شرکت در شش ماهه سال جاری درآمد آن به یک هزار ۹۵۰ میلیارد تومان رسیده است که رشد ۵۳ درصدی را به ثبت رسانده است.

هزینه‌های عملیاتی شرکت برابر با یک هزار ۳۰۰ میلیارد تومان است که رشد ۴۹ درصدی داشته و سود ناخالص شرکت برابر با ۵۶۴ میلیارد تومان بوده که رشد ۶۲ درصدی داشته است، رشد سود خالص شرکت نشان از عملکرد خوب شرکت است.

هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۱۶۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۴۸ درصدی داشته و سایر درآمدها برابر با ۲۹۶ میلیارد تومان بوده است که رشد ۸۵ درصدی داشته است، همچنین سود حاصل از عملیاتی اصلی شرکت یعنی سود عملیاتی برابر با ۶۹۲ میلیارد تومان بوده که رشد ۴۴ درصدی داشته است.

هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۳۲۰ میلیارد تومان بوده است که یک رقم بسیار عجیب و زیاد است، شاهد ۷۴ درصدی رشد هزینه‌های مالی شرکت هستیم، سود شرکت قبل از مالیات ۳۱۸ میلیارد تومان و سود خالص برابر با ۲۷۲ میلیارد تومان است که فقط رشد هفت درصدی داشته است، در صورتی که هزینه‌های مالی شرکت این رشد زیاد را نداشت شاهد یک گزارش بسیار بهتر در شرکت بودیم.

کد خبر 706111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.