سرمربی موفق تیم ملی آرژانتین در آستانه جدایی؟

با صحبت‌های عجیب لیونل اسکالونی، پس از بازی مقابل برزیل در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶، این احتمال وجود دارد که سرمربی موفق تیم ملی فوتبال آرژانتین از جمع آلبی سلسته جدا شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکی از حساس‌ترین بازی‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از هفته ششم، بامداد امروز _چهارشنبه یکم آذر_ ساعت ۴:۰۰ صبح به وقت ایران، در منطقه آمریکای جنوبی برگزار شد؛ جایی که برزیل و آرژانتین به مصاف یکدیگر رفتند.

میزبان این جدال حساس‌، ورزشگاه ماراکانا واقع در شهر ریودوژانیروی برزیل بود و قضاوت دیدار را هم پیرو مازا گومز از کشور شیلی برعهده داشت.

دقیقه ۶۳ روی ارسال تماشایی جیووانی لوچلسو از سمت چپ، نیکلاس اوتامندی، مدافع آرژانتین به هوا بلند شد و بالاتر از همه با یک ضربه سر استثنایی دروازه آلیسون و برزیل را باز کرد.

تلاش دو تیم با همان نتیجه یک بر صفر به سود آلبی سلسته به پایان رسید تا قهرمان جهان در ماراکانا، جشن شادی برپا کند. برزیل که تا قبل از این دیدار در بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی میزبان بود و هرگز شکست نخورده بود، به رقیب دیرینه خود باخت.

پس پایان بازی و در حالی که همه آرژانتینی‌ها از کسب برد خوشحال بودند، لیونل اسکالونی، سرمربی آلبی سلسته صحبت‌های عجیبی مطرح کرد و گفت: «باید در مورد کاری که قرار است در آینده انجام دهم فکر کنم، این به معنای خداحافظی یا چیز دیگری نیست، اما باید فکر کنم. مسئولیت‌ها بسیار زیاد است، ادامه دادن بسیار دشوار و ادامه دادن به پیروزی دشوارتر خواهد بود. این تیم ملی، به مربی‌ای نیاز دارد که تمام انرژی ممکن را داشته باشد.»

برداشت کارشناسان از این صحبت‌ها این است که احتمالاً سرمربی موفق اسکالونتا از چیزی ناراحت به نظر می‌رسد و خواهان جدایی است. باید منتظر ماند و دید واکنش کلودیو تاپیا، رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین به صحبت‌های لیونل، چه خواهد بود.

کد خبر 706106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.