در هفته بسیج بیش از ۱۶۰۰ برنامه در استان اصفهان اجرا می‌شود

سخنگوی هفته بسیج سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در هفته بسیج در استان اصفهان، بیش از ۱۶۰۰ عنوان برنامه با شعار «بسیج، امید ملت» در عرصه های مختلف به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ علیرضا منصوری، ضمن گرامی داشت هفته بسیج اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، عرصه بسیج یک عرصه عمومی است، نه مختص یک قشر است، نه مختص بخشی از بخش‌های جغرافیایی کشور است، بلکه در همه جا، در همه مکان‌ها، زمان‌ها، عرصه‌ها و در همه قشرها این وجود دارد. این معنای بسیج است.

معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در هفته بسیج در استان اصفهان، بیش از ۱۶۰۰ عنوان برنامه با شعار «بسیج، امید ملت» در عرصه‌های مختلف به نمایش گذاشته می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های دومین روز هفته بسیج در روز سه شنبه سی آبان، با شعار محوری «بسیج؛ پیشرفت، عزت، افتخار» شاخص‌ترین برنامه روز دوم را افتتاح جشنواره و نمایشگاه «به توان مردم» در راستای ارائه دستاوردهای پایگاه‌های برتر استان اصفهان مطرح کرد که به مدت ۳ روز از ساعت ۸/۳۰ صبح الی ۲۱ در خیمه ناحیه امام صادق (ع) همراه با اجرای نمایش ترکیبی برگزار می‌گردد.

منصوری در ادامه بیان کرد: رزمایش جبهه علمی فرهنگی انقلاب اسلامی، توسط بسیج اساتید نیز در تاریخ ۳۰ آبان‌ماه از ساعت ۹ الی ۱۲ در دانشگاه پیام نور اصفهان برگزار می‌گردد. اردوهای تخصصی بسیج اصناف استان نیز در مناطق جغرافیایی شهرستان اصفهان، فعال هستند.

معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خاطر نشان کرد: همایش‌های بزرگ تجلیل از بسیجیان نیز در شهرستان‌های آران و بیدگل، نائین، دهاقان، تیران و کرون و ناحیه مقاومت امام حسین (ع) شهر بهارستان با حضور با شکوه کلیه بسیجیان در سطوح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌گردد. در ناحیه امام حسین (ع) شهر بهارستان هم شاهد همایش ۳ هزار نفری بسیجیان همراه با اجرای برنامه‌های هنری، ورزشی و رزمی و همچنین رژه مادران در راستای جهاد فرزند آوری خواهیم بود.

وی همچنین با اشاره به اجرای برنامه‌های سازندگی و محرومیت زدایی در شهرستان‌های اردستان، گلپایگان و ناحیه امام علی (ع) گفت: در این شهرستان‌ها هم شاهد افتتاح نمایشگاه کار آفرینی، مشاغل خانگی و اقتصاد مقاومتی خواهیم بود.

منصوری با بیان اینکه هفته بسیج امسال پربارتر از سال‌های گذشته اجرایی می‌شود، تصریح کرد: اهدای ۱۲ سری جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در شهرستان برخوار، در راستای تشویق جوانان به ازدواج، تجلیل از کاسبان محجبه در شهرستان چادگان، برگزاری همایش دختران حاج قاسم در شهرستان خوانسار و نمایشگاه ترکیبی دستاوردهای بسیج در شهرستان خور و بیابانک، از دیگر برنامه‌های شاخص در روز دوم هفته بسیج است.

معاونت فرهنگی هنری سپاه حضرت صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: آئین افتتاح ۳ مرکز مشاوره خانواده در شهرستان‌های بهارستان و آران و بیدگل انجام خواهد شد و طرحی به نام نیم پلاک نیز در راستای افتتاح پویش جمع‌آوری اسناد و آثار شهدای بسیجی در سطح استان با محوریت مرکز حفظ آثار نیز اجرا می‌گردد.

کد خبر 706076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.