حمایت ویژه دولت از جوانان خلاق و نوآور

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد بر حمایت ویژه‌ی دولت از جوانان خلاق و نوآور تاکید کرد و گفت: یکی از سیاست‌های استان در زمینه علم و فناوری، توجه به جوانان فارغ‌التحصیل نخبه بومی در بخش خلاقیت و دانش‌بنیان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در جشنواره جهادگران علم و فناوری استان اظهار کرد: این جشنواره همزمان با هفته بسیج در سالن همایش افتخارآفرینان پارک علم و فناوری یزد برگزار شد و از طرح‌های برگزیده تجلیل به عمل آمد.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره تصریح کرد: جشنواره جهادگران با هدف جریان‌سازی علم و فناوری در جامعه و همچنین نشان دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی، تقویت روحیه خودباوری و ایجاد انگیزه در بین جوانان برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به حمایت ویژه دولت در جهت توانمندسازی جوانان خلاق و نوآور استان گفت: ما حمایت ویژه‌ای برای پرداخت تسهیلات، تسهیل‌گری در صدور مجوزها و برگزاری رویدادها در جهت توانمندسازی جوانان خلاق و نوآور استان داشتیم.

شاه‌حسینی افزود: یکی از سیاست‌های استان در زمینه علم و فناوری، توجه به جوانان فارغ‌التحصیل نخبه بومی در بخش خلاقیت و دانش‌بنیان است.

وی نقش بسیج در عرصه نوآوری و فناوری مهم دانست و گفت: بسیج در همه عرصه‌ها پیشرو و میدان‌دار بوده است و خوشبختانه عملکرد خوبی در حوزه نوآوری و فناوری توسط نخبگان جوان بسیجی استان اتفاق افتاده است.

این جشنواره با حضور نماینده ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه الغدیر استان، رئیس پارک علم و فناوری یزد و جمعی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد.

شایان ذکر است که جشنواره جهادگران علم و فناوری استان یزد با هدف شناسایی و معرفی نخبگان و فعالیت‌های برتر علمی، پژوهشی و فناوری در استان و همچنین استفاده از این ظرفیت‌ها برای پیشرفت علم و فناوری و حل مسائل استان برگزار می‌شود.

کد خبر 706067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.