کشف بیش از ۸۰۰ حلقه لاستیک احتکاری در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۸۶۸ حلقه انواع لاستیک احتکاری از انبارها به ارزش بیش از ۷۷ میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: هرگونه فعالیت اقتصادی غیرقانونی موجب اخلال در نظام مالی کشور می‌شود و مجموعه انتظامی در برخورد با فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه در راستای طرح مبارزه با احتکار لاستیک، مأموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان طرح شش روزه را در گیلان اجرا کردند، افزود: در این مدت با اقدامات فنی و تحت نظر قرار دادن سوژه‌های مورد نظر و تعقیب و مراقبت، هشت واحد صنفی و انبار احتکار لاستیک در سطح استان مورد شناسایی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان گیلان از اعزام پلیس به همراه نمایندگان اداره صمت به محل‌های مورد نظر و کشف ۸۶۸ حلقه لاستیک خودروهای سبک و سنگین در بازرسی از این مکان‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این کشفیات را ۷۷ میلیارد و ۶۴ میلیون ریال برآورد کردند.

ملکی تصریح کرد: در این رابطه هشت متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی گفت: مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی و کسانی که کالاهای اساسی را به برای افزایش قیمت و دریافت سود بیشتر احتکار می‌کنند همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

کد خبر 706062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.