دومین مرکز سی تی آنژیوگرافی قلب استان یزد افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به راه‌اندازی بخش خیرساز سی تی آنژیوگرافی قلب بیمارستان شهید صدوقی یزد گفت: تاکنون بیش از ۵۰ طرح توسعه توسط خیرین در این مرکز آموزشی-درمانی اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی در آئین بهره‌برداری از بخش سی تی آنژیوگرافی قلب اظهار کرد: به منظور بازسازی این مرکز، حدود هشت میلیارد تومان توسط خیر حاج حسین دیهیمی و فرزند ایشان رضا دیهیمی هزینه شده است که شامل فضاهای آموزش، پذیرش، ریکاوری، اتاق فرمان و سالن استقرار دستگاه است.

وی افزود: این مرکز خیرساز با زیر بنای ۴۰۰ مترمربع، دومین مرکز سی تی آنژیوگرافی قلب استان بعد از بیمارستان افشار است، دستگاه ۱۲۸ اسلایس سی تی آنژیو گرافی قلب هم از محل وام مرحله دوم بانک جهانی به بیمارستان شهید صدوقی یزد اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد خاطر نشان کرد: در بازدید سازمان بهداشت جهانی و بانک جهانی از بیمارستان شهید صدوقی و به پاس ارائه خدمات درمانی در ایام کرونا به بیماران، این دستگاه به بیمارستان اختصاص یافت.

هاشمی همچنین از راه‌اندازی پت اسکن بیمارستان به همت خیر مرحوم اویسی در چند ماه آینده خبر داد و افزود: بیش از ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به بیمارستان شهید صدوقی، غیر بومی و از استان‌های همجوار هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان، فارس و خوزستان هستند.

وی گفت: خوش‌نامی جامعه سلامت استان به دلیل ذات مهربان، قناعت و صبوری مردمان این دیار، پزشکان حاذق، پرسنل دلسوز و وجود خیرین و نیکوکارانی است که پیوسته در کنار جامعه سلامت هستند.

به گزارش ایمنا، بیمارستان شهید صدوقی یزد به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی، درمانی جنوب و جنوب شرق کشور از سال ۱۳۸۰ تأسیس و با ۲۲۰ تخت شروع به کار کرد و در حال حاضر با ۵۲۵ تخت خدمات متعدد تخصصی و فوق تخصصی به مراجعان ارائه می‌کند، تاکنون بیش از ۵۰ طرح توسعه خیری در این مرکز آموزشی-درمانی انجام شده است.

کد خبر 706045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.