هزار و ۹۸۶ فقره پرونده سرقت در گیلان تشکیل شد

جانشین فرمانده انتظامی گیلان از اجرای ۳۳ مرحله طرح عملیاتی مبارزه با سرقت طی شش ماه گذشته در این استان خبر داد و گفت: در این راستا یک‌هزار و ۸۱۶ سارق و ۱۶۷ مالخر نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین حسن‌پور اظهار کرد: پیشگیری و مقابله با سرقت نیازمند عزم جدی و جمعی همه سازمان‌ها و نهادها و مسئولیت‌پذیری شهروندان با مراقبت از اموال و حذف زمینه‌های وقوع جرم است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق، احساس مسئولیت و تجزیه و تحلیل جرایم می‌توان ضریب امنیتی را بالا برد و فضا را برای مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه طی شش ماه گذشته ۳۳ مرحله انواع طرح عملیاتی مبارزه با سرقت توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان اجرا شده است، خاطرنشان کرد: در این راستا یک‌هزار و ۸۱۶ سارق و ۱۶۷ مالخر نیز دستگیر شدند.

حسن‌پور تصریح کرد: بر اساس تحقیقات انجام شده یک‌هزار و ۹۸۶ فقره انواع پرونده سرقت کشف و افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وی رعایت نکردن نکات حفاظتی را مهمترین عامل سو استفاده سارقان دانست و گفت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 706024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.