توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند محمودآباد به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد گفت: به مناسبت هفته بسیج با هماهنگی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، اسماعیل ابراهیم‌نژاد امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه با توجه به عنوان هفته بسیج باید با کمک و ظرفیت جوانان و نوجوانان امید را در دل مردم ایجاد کرد، اظهار کرد: اشاعه فرهنگ، باورها، اعتقادات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از وظایف بسیج است و مأموریت مهم آن حفظ انقلاب و دستاوردهای آن است.

وی افزود: نیاز اصلی تفکر بسیجی، داشتن احساس مسئولیت نسبت به همه، بصیرت بسیجی در مسیر انقلاب اسلامی و شجاعت است که مقام معظم رهبری بر این سه اصل تاکید دارند.

فرمانده سپاه ناحیه محمودآباد با اشاره به اینکه بسیج در همه عرصه‌ها فعالیت دارند و در هر زمانی حوزه‌های فعالیت‌شان تغییر می‌کند تا امید را به مردم دهند، گفت: امسال در هفته بسیج در این شهرستان ۷۰۰ برنامه با ظرفیت مقاومت و بسیج اقشار برگزار می‌شود که از این تعداد ۸۰ برنامه شاخص است.

ابراهیم‌نژاد مهم‌ترین برنامه‌ها را یادواره‌های شهدا، گشت رضویون، افتتاح پروژه، عطرافشانی گلزار شهدا علوی کلای میر و عبداله‌آباد، ایست بازرسی، نشست‌های جهاد تبیین روحانیون با موضوع انتخابات، برگزاری مسابقات ورزشی عنوان و مطرح کرد: همچنین تجلیل فرماندهان پایگاه‌های مقاومت به تعداد ۱۶۰ نفر، همایش دختران حاج قاسم با حضور دختران نوجوان و نونهال شهرستان، برگزاری نمایشگاه با شناسایی زنان کارآفرین، تجمع بزرگ بسیجیان به همراه صبحگاه مشترک و آزادسازی زندانیان غیرعمد از سوی بسیج دانشجویی از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: در این هفته به منظور رفاه حال خانواده‌های نیازمند توزیع بسته‌های معیشتی از سوی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان انجام می‌شود.

کد خبر 706007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.