«قدرت تصمیم‌گیری و هوش مسی» معضلی برای برزیلی‌ها

فرناندو دینیز اعتراف کرد که تیم برزیل نگران لیونل مسی قبل از بازی مقابل آرژانتین در مقدماتی جام جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یکی از حساس‌ترین بازی‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ از هفته ششم، بامداد فردا _چهارشنبه یکم آذر_ ساعت ۴:۰۰ صبح به وقت ایران، در منطقه آمریکای جنوبی برگزار می‌شود؛ جایی که برزیل و آرژانتین به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

میزبان این جدال حساس‌، ورزشگاه ماراکانا واقع در شهر ریودوژانیروی برزیل است و قضاوت دیدار هم بر عهده پیرو مازا گومز از کشور شیلی خواهد بود.

دو تیم با شرایطی تقریباً مشابه، به مصاف یکدیگر می‌روند. سلسائو هفته گذشته در خاک کلمبیا با نتیجه دو بر یک مغلوب میزبان شد و آرژانتین هم در عین ناباوری در ورزشگاه لابومبونرا از اروگوئه شکست خورد.

بازیکنانی مثل ادرسون (دروازه‌بان اصلی) و نیمار به علت مصدومیت از لیست برزیل خط خورده‌اند، این در حالی است که وی جونیور هم که دقیقه ۲۷ بازی با کلمبیا از زمین بیرون رفت به اسپانیا برگشته است، بنابراین نمی‌تواند، برابر یاران مسی، بازی کند. البته گابریل ژسوس از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده است و احتمالاً جایگزین وینی جونیور خواهد بود.

بدون شک، طلایی پوشان، به فکر مهار کاپیتان آلبی سلسته خواهند بود. فرناندو دینیز سرمربی برزیل در نشست خبری قبل از سوپر کلاسیکو محتاط بود و اذعان داشت که آنها نگران رویارویی با بازیکنی مانند مسی هستند و "تصمیم گیری" فوق ستاره آرژانتینی در زمین، بیشترین نگرانی را برای تیمش به همراه خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: «مطمئناً نمی‌توانید نگران بازیکنی مثل مسی بزرگی نباشید، اما ما باید بازی خود را انجام دهیم و سعی می‌کنیم تمام مهارت‌های او را خنثی کنیم. رویارویی با لئو مسی قطعاً متفاوت است و باید نگران باشیم. نمی‌توان نگران هوش و قدرت تصمیم‌گیری او نبود.»

برنده ۳۶ ساله توپ طلا، پس از پایان بازی‌های مقدماتی، استراحت خواهد کرد، باشگاه او (اینتر میامی) می‌تواند در سال ۲۰۲۴، قبل از شروع فصل جدید MLS، یک بازی دوستانه پیش‌فصل مقابل باشگاه دوران نوجوانی‌اش نیولز اولد بویز برگزار کند.

کد خبر 706001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.