ممنوعیت نصب تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر قزوین

شهردار قزوین از اجرای طرح ممنوعیت نصب داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر قزوین خبر داد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از اجرای طرح ممنوعیت نصب داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر قزوین خبر داد و اظهار کرد: ممنوعیت نصب داربست‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی در سطح شهر به دلیل خطرات احتمالی برای شهروندان و همچنین ایجاد آشفتگی و آلودگی‌های بصری در شهر است.

وی افزود: اطلاع‌رسانی عمومی به شهروندان و ادارات و سازمان‌ها در ممنوعیت نصب بنر و داربست انجام شده است و در صورت توجه نکردن شهروندان و دستگاه‌ها در نصب داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی از طریق مراجع قانونی با شخص یا اشخاص خاطی برخورد می‌شود.

شهردار قزوین از اجرای بیش از یک هزار و ۷۰۰ مترمربع عملیات پیاده‌روسازی در ناحیه مینودر و کوثر در منطقه سه شهرداری خبر داد و اظهار کرد: با هدف تردد آسان عابران پیاده و همچنین زیبایی چهره شهر در مدت مهر ماه امسال بیش از یک هزار و ۷۰۰ مترمربع از پیاده‌روهای این ناحیه آسفالت و حدود ۲۵ مترمربع نیز اجرای کفپوش انجام شد.

صباغی اضافه کرد: ترمیم جداول در فصول بارشی سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که به همین منظور ۳۴۰ متر طول اجرا و ترمیم جدول در این ناحیه انجام شده است.

وی از باز طراحی نقاشی دیواری شهید رجایی در کمربندی جمهوری اسلامی خبر داد و افزود: با توجه به گذشت سال‌ها از اجرای نقاشی دیواری شهید رجایی در جنوب شهر و در کمربندی جمهوری اسلامی و لزوم ترمیم و بازسازی آن، عملیات بازطراحی نقاشی دیواری این شهید انجام شد.

شهردار قزوین افزود: ترسیم تصاویر شهدا بر روی دیوارهای شهر برای زنده نگهداشتن یاد و نام آنان از جمله رویکردهای سازمان زیباسازی شهرداری قزوین است.

صباغی اضافه کرد: این نقاشی دیواری توسط هنرمندان بومی و به سفارش و هماهنگی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین به متراژ حدود ۲۵۰ مترمربع انجام شده است.

وی ادامه داد: به منظور نگهداشت شهر و ایجاد زیبایی بصری و منظر مناسب در سطح شهر، ترمیم و بازسازی و باز طراحی نقاشی دیوارهای فرسوده در دستور کار این سازمان قرار دارد و با اولویت همه نقاشی‌ها ترمیم خواهند شد.

شهردار قزوین با اشاره نصب و تعمیر پل‌ها و دریچه‌های فلزی در سطح معابرِ ناحیه مهدیه منطقه سه شهرداری، افزود: پل‌ها و دریچه‌های سرقتی که موجب بروز خسارت جانی و مالی به شهروندان شده، توسط عوامل اجرایی شهرداری به سرعت شناسایی و دوباره نصب می‌شوند.

صباغی افزود: صداگیری و تعمیر پل‌های ماشین رو در میدان جانبازان به منظور رفاه حال شهروندان و جلوگیری از آلودگی صوتی از دیگر اقدامات انجام شده در این ناحیه است.

وی افزود: در بلوار شهید چگینی نیز موانع فلزی برای جلوگیری از ورود موتور سیکلت‌ها به پیاده‌رو و تردد ایمن عابران پیاده نصب شدند.

کد خبر 705986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.