پروژه آبرسانی به مامنان روانسر کرمانشاه در آستانه بهره‌برداری

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از بهره‌برداری پروژه آبرسانی به سه روستای مجتمع سرابیان شهرستان روانسر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا داودی امروز _سه‌شنبه سی آبان_ در جمع خبرنگاران از بهره برداری پروژه آبرسانی به ۳ روستای مجتمع سرابیان شهرستان روانسر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

وی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی استان کرمانشاه؛ اظهار کرد: پروژه آبرسانی به مجتمع سرابیان شهرستان روانسر در بخش احداث مخازن و اجرای لوله گذاری خطوط انتقال ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه عنوان کرد: جهت تأمین آب شرب این روستاها که تعداد ۱۱۴ خانوار تحت پوشش آبرسانی آن قرار دارند، اجرای لوله گذاری خطوط انتقال به طول ۱۰ هزار و ۵۴۵ متر، احداث ۳ باب مخزن با مجموع حجم ۳۰۰ متر مکعب، و احداث یک باب ایستگاه پمپاژ در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان افزود: این پروژه تاکنون در بخش مخازن، لوله گذاری و ساخت ابنیه ایستگاه پمپاژ به طور کامل تکمیل شده و برای بهره برداری از این پروژه تنها کار برق رسانی و نصب شیرآلات ایستگاه پمپاژ آن باقی مانده

است.

کد خبر 705981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.