باند ۶ نفره کلاهبرداری در سنندج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کردستان از اجرای طرح ارتقا امنیت در استان خبر داد و گفت: در این راستا اعضای باند شش نفره کلاهبرداری در سنندج دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علی آزادی با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان کردستان به مدت پنج روز، اظهار کرد: پلیس در راه امنیت و آسایش روانی شهروندان با اقتدار با مخلان نظم و امنیت عمومی برابر قانون برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در مدت این طرح بیش از ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شده است، افزود: در این راستا شش فقره پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان و ۲ فقره پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به توقیف ۲۷ دستگاه خودرو شوتی، گفت: قاچاقچیان با خودروهای شوتی سلامت شهروندان و ضربه به اقتصاد جامعه را هدف گرفته‌اند که برخورد با این امر با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

سردار آزادی با اشاره به دستگیری اعضای باند شش نفره کلاهبرداری در سنندج، گفت: این باند با سوءاستفاده از اعتماد فروشندگان و اقدام به خریداری عمده وسایل از آنان به ۱۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری اعتراف کردند که در این رابطه ۲۲ نفر شاکی نیز شناسایی شد.

وی در ادامه از کشف ۶۵ فقره سرقت هم خبر داد و افزود: در جریان این طرح ۶۲ نفر متهم دستگیر شدند و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی استان قرار گرفتند.

کد خبر 705961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.