بازی مقابل ازبکستان سخت است / با درایت قلعه‌نویی، پیروزی در دست یوزهاست

سرمربی تیم ذوب‌آهن گفت: بازی مقابل ازبکستان حساس و سخت است، اما با کیفیت بازیکنان و درایت قلعه‌نویی به پیروزی می‌رسیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دو تیم ازبکستان و ایران امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان‌_ از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف یکدیگر می‌روند تا برای رسیدن به بزرگترین جام فوتبال جهان اولین قدم‌های خود را بردارند، تیم ملی ازبکستان در بازی قبلی خود سه بر یک ترکمنستان را شکست داد و تیم ملی ایران هم چهار بر صفر هنگ‌کنگ را مغلوب کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت امیر قلعه‌نویی در بالاترین حالت آمادگی قرار دارد و در ۹ بازی قبلی به پیروزی رسیده است که یکی از این ۹ برد در فینال تورنمنت کافا، مقابل تیم ملی ازبکستان بوده است. تیم ملی فوتبال کشورمان در ۱۲ تقابل با ازبکستان در طول تاریخ به ۱۰ پیروزی، یک تساوی و یک شکست دست یافته است که در این ۱۲ بازی در امیر قلعه‌نویی بوده در ۲ مسابقه سرمربی تیم ملی بوده و هر دو دیدار را با پیروزی به پایان رسانده است، در این ۱۲ بازی ایران ۱۶ بار موفق به گلزنی شده و ازبکستان هم تنها ۳ بار موفق به گشودن دروازه ایران شده است.

محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص بازی تیم ملی کشورمان و ازبکستان در در چارچوب دیدارهای مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار کرد: قلعه نویی مربی باتجربه‌ایست و تیم ملی با وی روند خوبی را طی می‌کند، اما بازی امروز، بازی سخت و حساسی است. ازبکستان در سیر پیشرفت قرار دارد و این موضوع را در رده‌های پایه این کشور نیز می‌توان دید، نمی‌گویم بازی آسانی برای تیم ملی است، بلکه بازی سختی است، اما با کیفیت بازیکنان و درایت قلعه‌نویی ان‌شاالله به پیروزی می‌رسیم و با موفقیت از این مرحله رد می‌شویم.

ربیعی با اشاره به ترکیب تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ازبکستان تصریح کرد: تصور می‌کنم ترکیب تیم ملی تغییرات زیادی نسبت به بازی‌های قبلی نداشته باشد و ترکیب همیشگی با تغییراتی جزئی را شاهد باشیم.

کد خبر 705922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.