توجه ویژه به بخش سلامت در دستور کار دولت سیزدهم قرار دارد

استاندار سمنان گفت: در دولت سیزدهم، رویکرد توجه به بخش سلامت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در آئین تجلیل از برگزیدگان و پرستاران نمونه استانی و کشوری اظهار کرد: در دولت سیزدهم، رویکرد توجه به بخش سلامت به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد. ضمن آنکه اعتبارات خوبی در حوزه سلامت ویژه دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان سمنان اختصاص یافت.

وی افزود: تلاش‌ها و خدمات دلسوزانه و صادقانه پزشکان و پرستاران استان سمنان در ایام اربعین حسینی در قالب موکب سفیدپوشان امری بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: شما پرستاران با اقدامات دلسوزانه و ارزشمند و تلاش‌های صادقانه خود سلامتی را به بیماران هدیه می‌دهید و ایستادگی شما در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا ماندگار خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: ما به دغدغه‌مندی و مطالبات شما پرستاران ناآشنا نیستیم، پیگیری‌ها از طریق مکاتبات متعدد برای رسیدگی به این امر مهم انجام شده است و در دستور کار قرار دارد.

آئین تجلیل از برگزیدگان و پرستاران نمونه استانی و کشوری با حضور استاندار سمنان و جمعی از مسئولان ارشد استانی در تالار پردیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در حال برگزاری است.

کد خبر 705874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.