جنایات رژیم صهیونیستی یک نسل‌کشی بزرگ است

معاون حقوق عامه دادستان زاهدان گفت: آنچه در غزه روی داده و جنایات رژیم آدم‌کش اسرائیل، یک نسل‌کشی و نسل‌زدایی بزرگ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، ابوالفضل احمدزاده امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان‌_ در نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور که به صورت هم‌زمان در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار کرد: آنچه در غزه روی داده و جنایات رژیم آدم‌کش اسرائیل، یک نسل‌کشی و نسل‌زدایی بزرگ است.

وی افزود: تمام مسلمانان جهان و همه آزادمردان بر این باورند که اجابت فرد ستم‌دیده از منظر انسانی پسندیده است و بین ما مسلمان این یک تکلیف شرعی است؛ طبق حدیث پیامبر کسی که شب را صبح کند و به امور مسلمانان اهتمام نورزد، نامش شایسته اطلاق عنوان مسلمانی نیست.

معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان افزود: زلزله شب گذشته زاهدان همه را نگران کرده و این ترس طبیعی است، اما با زلزله‌ای که در غزه و دنیای اسلام اتفاق افتاده است هراسی در جوامع اسلامی دیده نمی‌شود.

احمدزاده با بیان اینکه در کشور فلسطین و در نوار باریکه غزه تعداد ۲ میلیون ۲۰۰ هزار نفر فریاد کمک‌خواهی سر دادند، اما برخی هیچ هراسی ندارند، گفت: این بی‌تفاوتی عارضه جدی دنیای اسلام است و رژیم کودک‌کش اسرائیل از این خلأ نبود وحدت در میان مسلمانان جهان، نهایت بهره را می‌برد.

وی با بیان اینکه وحدت تمام مسلمانان از منظر فقهی می‌تواند یک قاعده فقهی تلقی شود، ادامه داد: هیچ کجای دنیا سراغ نداریم که ۴۴ روز جنایات بی‌سابقه اتفاق بیفتد و مجامع بین‌المللی و حقوق بشری قطعنامه صادر نکنند.

معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان افزود: اسرائیل شبانه‌روز و به صورت علنی انسان‌ها را می‌کشد، به بیمارستان‌ها هجوم می‌آورد و در حملات وحشیانه‌اش، مادران زیادی بی‌فرزند می‌شوند و زنانی بی همسر می‌شوند، اما مجامع بین‌الملل سکوت می‌کنند.

احمدزاده تصریح کرد: ما از مظلوم حمایت می‌کنیم و رویکرد قاطع نظام جمهوری اسلامی با رهبریت امامین انقلاب تا امروز حمایت از مظلوم بوده و این شعار نیست، بلکه هدف است.

وی خاطرنشان کرد: هیچ‌وقت بحث شیعه و سنی برای نظام مطرح نبوده و فقط دین اسلام مهم است و ما تسلیم امر خداوند متعال هستیم.

معاون حقوق عامه دادستانی زاهدان افزود: آن چه که امروز شاهدیم به‌طور قطع استمرار نخواهد داشت، این رژیم غاصب، جاعل و آدم‌کش اسرائیل که در قامت یک کشور به‌طور کامل ضد موازین بشری است، در حال حاضر شکست فجیع اطلاعاتی خورده است.

احمدزاده با بیان اینکه اسرائیلی‌ها و صهیونیست‌ها بسیار ترسو هستند و ترس در آن‌ها نهادینه شده و این جزو برکات خداست، گفت: بر اساس مطالعات همه محققان شیعه و سنی، تمام فتنه‌های دنیای اسلام و فتنه‌های متقدم مسلمانان از سوی یهود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی خدمات بی‌شائبه‌ای در این استان و سایر استان‌ها انجام داده و همه باید در جایی که لازم است خدماتی که نظام به معنای عامه انجام شده است را تبیین کنند.

کد خبر 705855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.