استعفای نماینده تهران رای نیاورد / نادران ماندنی شد

در جلسه غیرعلنی امروز مجلس، تقاضای استعفای نادران از نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دستور کار قرار گرفت که نمایندگان با آن مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، با توجه به درخواست جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جلسه علنی صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ مجلس شورای اسلامی برای بررسی تقاضای استعفای الیاس نادران، نماینده مردم تهران در مجلس به صورت غیرعلنی برگزار شد.

پس از سخنان نادران و موافقان و مخالفان استعفا، نمایندگان به این استعفا رأی منفی دادند و نادران در سمت نمایندگی مجلس شورای اسلامی ابقاء شد.

محمدباقر قالیباف پس از پایان یافتن جلسه غیرعلنی مجلس گفت: از آنجا که بررسی درخواست استعفای نادران در دستور کار مجلس بود، عده‌ای از نمایندگان درخواست دادند تا این موضوع در جلسه غیرعلنی مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: نادران به مدت ۳۰ دقیقه مطالب خود را مطرح کرد و هم از نقاط قوت و هم از اشکالات و نقاط ضعف مجلس شورای اسلامی سخن گفت و سپس پنج نفر از نمایندگان مخالف با استعفای این نماینده هم نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در نهایت پس از رأی‌گیری بیش از ۹۰ درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای نادران مخالفت کردند و خوشحالیم که از این پس در خدمت وی خواهیم بود. نادران از چهره‌های عالم و باتجربه مجلس در حوزه اقتصاد است و ما در مجلس به او نیاز داریم.

منبع: مهر

کد خبر 705853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.