اساس کار بسیج، مشارکت و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف است

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم» گفت: اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی است.

سردار مجتبی فدا صبح امروز _سه‌شنبه سی‌ام آبان_ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه «بسیج به توان مردم»، در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار کرد: بسیج پاره تن مردم است و در مشکلات روزمره نباید مردم را فراموش کند.

وی افزود: روز گذشته، روز اول هفته بسیج بود که با عنوان بسیج؛ جهادی، سازندگی، خدمتگزار و خدمت‌رسان معرفی شد. امروز دومین روز هفته مبارک بسیج است و نمایشگاه بسیج به توان مردم برگزار شده است، زیرا اساس کار بسیج، مشارکت، حضور و نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف از جمله خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی، مباحث فرهنگی اجتماعی، مباحث علمی پژوهشی، فضای مجازی و تربیتی است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان ادامه داد: در این نمایشگاه بخش کوچکی از خدمات بسیج که با مشارکت اقشار مختلف انجام شده، ارائه می‌شود و در نمایشگاه بسیج به توان مردم، بیشتر غرفه‌ها تخصصی است و پایگاه‌های نمونه خواهران و برادران استان دستاوردها، عملکرد و فعالیت‌های خودشان را در طول یک سال گذشته در معرض دید مردم گذاشتند.

سردار فدا تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم آن بخش از خدمات و فعالیت‌های بسیج که برای مردم قابل دیدن و گفتن نبوده را در این نمایشگاه و با حضور کارشناسان و ارائه مطالب و جزواتی که وجود دارد به سمع و نظر مردم شریف استان اصفهان برسانیم.

وی تاکید کرد: شعار امسال ما «بسیج، امید ملت ایران» است و ما خودمان را خادم مردم ایران میدانیم، در عرصه‌های مختلف و در شرایط سخت مانند سیل، زلزله، کرونا و همچنین در عرصه خدمت رسانی و اقتصاد مقاومتی این مردم هستند که بسیج را نقش آفرین کردند. این مردم هستند که بسیج را با قابلیت انعطافی که دارد در عرصه‌های مختلف وارد صحنه کردند و صاحب اصلی بسیج خود مردم هستند.

نمایشگاه «به توان مردم» تا دوم آذر برقرار است

مسئول نمایشگاه «به توان مردم» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این نمایشگاه در سی و یک غرفه و در عرصه‌های مختلف بسیج برپا شده است، و عرصه‌هایی مانند سازندگی، علمی، تربیتی، مجازی، امنیتی و موضوعات مختلفی که در پایگاه‌های بسیج استان اصفهان به آن پرداخته می‌شود در آن وجود دارد.

سرهنگ دوم حجت الله کمالی افزود: سعی شده است در هر غرفه به یک موضوع تخصصی پرداخته شود که مراجعین محترم بتوانند با آن موضوع تخصصی آشنا شوند و از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: در کنار غرفه‌ها نسبت به موضوع همان غرفه، خدماتی هم ارائه می‌شود. برخی از خدمات همینجا در غرفه‌ها به مراجعین ارائه می‌شود و برخی مانند موضوعات سازندگی و اشتغال آفرینی حالت مشاوره‌ای دارد، بدین صورت که مثلاً بسیج می‌تواند این وام را به شما بدهد تا بتوانید در این عرصه شغل ایجاد کنید.

مسئول نمایشگاه «به توان مردم» تصریح کرد: این نمایشگاه از سی‌ام آبان ماه تا دوم آذرماه از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۲۱ شب جهت مراجعه عموم برقرار است.

کد خبر 705841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.