نتایج هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال مردان / ذوب‌آهن، شهرداری‌گرگان و نفت آبادان پیروز شدند

هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور با پیروزی مدعیان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ از ساعت ۱۶ با برگزاری پنج دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین جدال و در بازی بزرگ هفته پنجم مهرام تهران در دیداری خانگی پذیرای شهرداری گرگان بود.

کوارتر اول این بازی ۲۵ بر ۲۳ به سود مهرام خاتمه یافت. در کواتر دوم و در دقایق پایانی شهرداری گرگان روند بازی را تغییر داد و نتیجه را جبران کرد و در پایان ۲۴ بر ۱۶ به رخکتن رفت. کوارتر سوم دوباره با برتری مهرامی‌ها همراه بود و آنها موفق شدند ۲۱ بر ۱۴ پیروز شوند. کوارتر چهارم نیز ۲۳ بر ۱۹ به سود شهرداری تمام شد تا در پایان نماینده گرگان ۸۴ بر ۸۱ برنده باشد.

در دیگر بازی مهم امروز نیز پالایش‌نفت در دیداری خانگی برابر لیموندیس شیراز با نتیجه ۷۹ و ۷۵ به برتری رسید. پالایش‌نفت آبادان پیش از این نیز در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر موفق به شکست حریفان شده بود. هدایت آبادانی‌ها این فصل بر عهده حماد سامری است.

تیم کاله مازندران در هفته پنجم این رقابت‌ها در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم مس کرمان بود و در نهایت برابر میهمان خود با اختلاف یک امتیازی ۸۰ بر ۸۱ واگذار و دومین شکست این فصل خود را نیز در خانه تجربه کرد. مسی‌ها با حفظ برتری عددی خود با اختلاف یک امتیازی ۸۱ بر ۸۰ کاله مازندران را شکست دادند و با کسب دو امتیاز ارزشمند از میزبان پرآوازه خود از انتهای جدول فاصله گرفتند.

همچنین تیم آورتا ساری دیگر نماینده مازندران در هفته پنجم این مسابقات هم در بازی بیرون از خانه به مصاف تیم مس رفسنجان رفت و نتیجه این بازی را با امتیاز ۸۴ بر ۷۷ واگذار کردند. این چهارمین شکست تیم آورتا ساری در پنج هفته سپری شده از لیگ برتر بسکتبال کشور محسوب می‌شود و با شش‌امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند.

به گزارش ایمنا، در هفته ششم این مسابقات روز پنجشنبه دوم آذرماه تیم کاله مازندران در حساس‌ترین بازی هفته در اصفهان به مصاف تیم ذوب‌آهن پرافتخارترین تیم این مسابقات می‌رود و تیم آورتا ساری هم در آمل از تیم فولاد هرمزگان میزبانی خواهد کرد

نتایج کامل بازی‌های هفته پنجم به شرح زیر است:

فولاد هرمزگان ۸۱ - ذوب‌آهن اصفهان ۹۲

کاله مازندران ۸۰ - صنعت‌مس کرمان ۸۱

مس رفسنجان ۸۴ - آورتای ساری ۷۷

مهرام ۸۱ - شهرداری گرگان ۸۴

رعدپدافند هوایی ۷۴ - طبیعت تهران ۱۱۵

پالایش‌نفت آبادان ۷۹ - لیموندیس فارس

کد خبر 705790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.