با دعوت استاندار لرستان وزیر تعاون به زودی به لرستان سفر می‌کند

استاندار لرستان در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن دعوت برای سفر به لرستان، خواستار توجه جدی تر این وزارتخانه به تامین مالی طرح‌های وزارت تعاون در لرستان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار عصر _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ با سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت روند اجرای طرح‌ها و پروژه‌های حوزه این وزارتخانه در استان، به تشریح مسائل و مشکلات این حوزه و لزوم تأمین منابع مالی طرح‌های وزارت تعاون در استان پرداخته و اظهار کرد: انتظار می‌رود وزارت تعاون، توجه ویژه‌ای به طرح‌های نیمه تمام و در دست اجرا در استان داشته باشد.

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری این وزارتخانه و حوزه‌های وابسته در فعالیت‌های اشتغال‌زا لرستان در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های استان اظهار کرد: راه‌اندازی پروژه‌های نیمه تمام زیر مجموعه وزارتخانه و انجام پروژه‌های جدید در استان زمینه ایجاد اشتغال و تولید پایدار را فراهم خواهد کرد.

زیویار ضمن اعلام آمادگی استان برای سفر آقای مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارائه برنامه‌های تهیه شده جهت بهره برداری بهینه از این سفر افزود: بررسی مشکلات و درخواست‌های واحدهای فعال زیرمجموعه وزارتخانه در استان، طرح‌های پیشنهادی به منظور سرمایه‌گذاری هلدینگ‌های زیر مجموعه وزارتخانه و همچنین طرح‌های پیشنهادی ادارات زیر مجموعه وزارت تعاون، بررسی مسائل ادارات کل تأمین اجتماعی، بیمه اجتماعی صندوق روستایی و بانک توسعه تعاون در این سفر برنامه‌ریزی شده است.

در این دیدار مرتضوی نیز با استقبال از دعوت استاندار لرستان برای سفر به لرستان و تقدیر از اقدامات انجام شده از ابتدای دولت سیزدهم در استان در رابطه با رفع مشکلات برخی طرح‌های وزارت تعاون، کار و رفاه در استان، دستورات لازم را صادر کرد.

کریمی بیرانوند، معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، جناب مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری استانداری لرستان در این دیدار حضور داشتند.

کد خبر 705769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.