«بسیج خدمتگزار مردم و امید آفرین» محور برنامه‌های بسیج است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم گفت: محوریت برنامه‌ها و مخاطب اصلی ما آحاد مردم با شعار «بسیج خدمتگزار مردم و امیدآفرین» است.

مسلم اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن آرزوی پیروزی برای محور مقاومت در این جنگ حق علیه باطل، اظهار کرد: حدود ۹۰ عنوان برنامه برای هفته بسیج پیش بینی شده که در طول هفته بسیج اجرا می‌شود.

وی افزود: محوریت برنامه‌ها و مخاطب اصلی ما آحاد مردم با شعار "بسیج خدمتگزار مردم و امیدآفرین" است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سمیرم عنوان کرد: یکی از رویکردهای اصلی ما جهاد تبیین است و با توجه به این‌که امسال سال انتخابات است و چهار موضوع مشارکت حداکثری، سلامت، امنیت و رقابت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است ما در سه مسئله مشارکت حداکثری، امنیت و سلامت انتخابات تأکید داریم.

سرهنگ اسماعیلی تصریح کرد: پنجم آذرماه یک برنامه شاخص و محوری خواهیم داشت و ویژه برنامه همایش فرماندهان ادوار بسیج، نشست بصیرتی و جهاد تبیین در هر پایگاه بسیج و برگزاری جشن‌های متنوع با محوریت جهاد تبیین از دیگر برنامه‌های این هفته است.

وی عنوان کرد: یادواره شهدا در طول هفته بسیج، برگزاری مسابقات ورزشی، دوچرخه سواری، کوه‌پیمایی، ویزیت رایگان پزشک، برگزاری دعای ندبه، عطرافشانی و گلباران گلزار شهدا و اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان سمیرم است.

کد خبر 705764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.