حرکت ریل آموزش به‌سوی مردمی شدن

معاون سرآمد و نخبگان بنیاد ملی نخبگان گفت: آموزش تکنیک خارج از دانشگاه گاها با کیفیت بالاتری ارائه می‌شود و این به معنی تغییر ریل آموزش از بستر دولت‌ها به بستر مردمی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آموزش تکنیک و تولید دانش از وظایف دانشگاه‌ها و بسترهای دولتی است ولی امروزه این فرایند نظام نوآوری و تغیر سبک دانشگاه‌ها می‌طلبد که می‌توان در قالب نهادهای نوآوری و مردمی با مرزشکنی‌های لازم بستر را برای ارتقا توان علمی فراهم کرد در این میان بنیاد ملی نخبگان به عنوان مؤثرترین نهاد به واسطه متغیرهایی نظیر تمرکز بر تولیدات دانش بنیان, الگوی پیشرفت دانش, ایجاد احساس امنیت برای نخبگان جهت دهنده روند تولید دانش است.

در همین راستا یاسین کیخا، معاون سرآمد و نخبگان بنیاد ملی نخبگان در ویراستی در صفحه شخصی خود نوشت: «آموزش تکنیک در خارج از دانشگاه گاهاً با کیفیت بالاتری ارائه می‌شود. این به معنی تغییر ریل آموزش از بستر دولت‌ها به بستر مردمی است. این احساس در حال شکل‌گیری است که برای تأثیر گذاری، نیازی به عبور از سد کنکور نیست. از این به بعد شخصیت‌های مرجع، جهت دهنده خواهند بود. اهمیت بنیاد ملی نخبگان روز افزون است.»

حرکت ریل آموزش به بستر مردمی شدن

کد خبر 705762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.