تفکر بسیجی پیروزی جهانیان در برابر ظلم را به همراه می‌آورد

فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: تفکر و روحیه بسیجی پیروزی ملت‌های مظلوم جهان در برابر ظلم و ستم را به همراه می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار سرتیپ پاسدار مجتبی فدا بعدازظهر امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان‌ماه_ در سفر به تیران و کرون و حضور در نشست مشترک بسیجیان و مدیران دستگاه‌های اداری این شهرستان اظهار کرد: تفکر و روحیه بسیجی در شرایط مختلف برای پیروزی ملت‌های جهان در برابر سران ظلم و دستیابی به اهداف بلند نقش مهمی دارد.

وی افزود: همین روحیه و تفکر و ارتش ۲۰ میلیونی منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در جنگ هشت ساله و پیشرفت‌های پی در پی شده است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه این تفکر و ارتش مردمی در دنیا فراگیر شده، تصریح کرد: تفکر و روحیه بسیجی پیروزی ملت‌های مظلوم جهان در برابر ظلم و ستم را به همراه می‌آورد.

وی ایستادگی و مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر اسرائیل و هم پیمانانش را ثمره تفکر بسیجی عنوان کرد و اذعان داشت: آنان فرهنگ مقاومت را در درون خود نهادینه کرده و برای استقلال مملکت خود ایستادند.

سردار فدا یادآور شد: عدم وابستگی و استقلال کشورمان نتیجه همین تفکر مقاومت بوده که از اول انقلاب قالب شده و به پیشرفت در عرصه‌های مختلف رسیده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: خودکفایی در بخش‌های مختلف علمی، نظامی و تولیدی بسیاری از مشکلات را رفع کرده و توانسته فرصت‌های خوبی را برای انقلاب اسلامی در عرصه بین‌الملل ایجاد کنند.

فرمانده سپاه استان اصفهان اضافه کرد: انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی امروز نقش تعیین کننده دارد و نگاه‌ها به سمت جمهوری اسلامی ایران است.

برگزاری ۱۶۰۰ برنامه در هفته بسیج

وی به برنامه‌های هفته بسیج در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: ۱۶۰۰ برنامه در کلیه رده‌ها از پایگاه تا نواحی مقاومت اجرا می‌شود که برگزاری مسابقات، یادواره‌های شهدا، اجتماع بسیجیان، تجلیل از فعالان بسیج، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی گلزارهای شهدا از جمله این برنامه‌ها است.

سردار فدا یادآور شد: در این هفته طرح‌های محرومیت زدایی بسیج نیز افتتاح و ۳۱۳ سری جهیزیه برای نوعروسان خانواده‌های اقشار آسیب پذیر آماده شده که به این مناسبت توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: توزیع جهیزیه‌ها به صورت نمادین در تیران و کرون صورت می‌گیرد و در طول هفته بسیج ادامه می‌یابد.

کد خبر 705761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.