بسیج در تمام شئون اجتماعی یار و مددکار مردم است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در آیین استانی زنگ آغاز هفته بسیج گفت: بسیج در تمام شئون اجتماعی یار و مددکار مردم است و در برهه های مختلف با حضور پررنگ خود ایفای نقش می کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا کلام اله صفری عصر امروز _دوشنبه بیست و نهم آبان ماه_در آئین استانی زنگ آغاز هفته بسیج با گرامیداشت این هفته و تبریک به تمام بسیجیان اظهار داشت: بسیج مستضعفین با نگاه هوشمندانه امام راحل تشکیل شد تا در تمام عرصه‌ها یار و مددکار مردم مستضعف باشد.

صفری با اشاره به اینکه هفته بسیج بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است افزود: در کنار تمام موفقیت‌ها قطعاً یکی از اهداف بسیج مستضعفان ایجاد توانمندی لازم برای مقابله با انواع تهدیدات و رفع کمبودها است. روزی مأموریت بسیج جنگیدن در جبهه‌ها بود ولی امروز در تمامی شئون اجتماعی ایفای نقش می‌کند.

وی افزود: امروز مأموریت‌های بسیج تنوع بسیار زیادی دارد. سازندگی و محرومیت زدایی، بهداشت و درمان، جهاد تبیین و روشنگری و … از جمله‌ی مهمترین عرصه‌ها است که بسیجیان در آن ایفای نقش می‌کنند. با توجه به جنگ ترکیبی و شناختی لازم است دانش آموزان ما خود را برای ایفای نقش در تمام این عرصه‌ها آماده کنند.

بازسازی ۳۵۲ مدرسه در استان اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اجرای طرح شهید عجمیان گفت: امسال بسیجیان استان اردبیل در قالب طرح شهید عجمیان بیش از ۳۵۲ مدرسه را بازسازی و شاداب سازی کرده‌اند که در نوع خود کار بسیار بزرگی است.

وی همچنین با محکومیت حملات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل گفت: اسرائیل جنایتکار توان مقابله با نیروهای مقاومت را ندارد و از همین رو بزدلانه اقدام به نسل کشی کودکان و نوزادان غزه کرده است که اینها همه نشان از ضعف این غده سرطانی دارد و در این موضوع همه ما وظیفه داریم با تبیین و روشنگری در مورد جنایت‌های ۷۰ ساله اسرائیل، تمام مردم آزاده جهان را با آرمان فلسطین همراه کنیم.

سخنرانی معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، اجرای برنامه‌های دانش آموزی و نواختن زنگ از جمله بخش‌های دیگر این برنامه بود.

کد خبر 705751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.