دلیل به خطر افتادن سلامت افراد در ایالت تگزاس

ساکنان شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس اعلام کرده‌اند که سلامت آن‌ها به دلیل آتش‌سوزی‌های متعدد در یک مرکز بازیافت در خطر است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، ساکنان شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس اعلام کرده‌اند که سلامت آن‌ها به دلیل آتش‌سوزی‌های متعدد در یک مرکز بازیافت طی چند سال گذشته در خطر است؛ یک مرکز بازیافت در این شهر از سال ۲۰۱۹ تاکنون دچار شش آتش‌سوزی گسترده شده است، آخرین آتش‌سوزی در ماه سپتامبر رخ داده است که باعث شده است این مرکز بیش از ۱۰ ساعت در آتش بسوزد.

اخیراً ساکنان شهر سن آنتونیو در ایالت تگزاس نگرانی‌های خود در این زمینه را ابراز کردند، این افراد درخواست داشتند که شرکت بازیافت قوانین بهداشتی و ایمنی را رعایت کند تا احتمال بروز اتفاقات ناگوار کاهش پیدا کند؛ همچنین این افراد مشتاق هستند متوجه شوند چه چیزی باعث بروز آتش‌سوزی‌های متعدد در این مرکز شده است.

شهروندان اعلام کرده‌اند که بسیاری از کودکان به دلیل این آتش‌سوزی‌های متعدد دچار مشکلات تنفسی شده‌اند، بنابراین زمانی که آتش شروع می‌شود، والدین باید با فرزندان خود برای یک یا دو روز محیط آلوده شده با دود آتش را ترک کنند؛ از آنجایی که سلامت شهروندان سن آنتونیو در معرض خطر است، مقامات شهری باید اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند تا مانع بروز آتش‌سوزی‌های بیشتر شوند.

کد خبر 705741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.