کمک ۱۲میلیارد تومانی مدیریت شهری قم به برگزاری انتخابات

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به کمک ۵ میلیارد تومانی شهرداری قم به اردوهای راهیان نور گفت: همچنین مدیریت شهری به برگزاری انتخابات اسفندماه ۱۲ میلیارد تومان کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن محرری امروز - دوشنبه بیست و نهم آبان ماه - در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به برگزاری این جلسه در ساختمان جدید شورا اظهار کرد: ساختمان جدید شورای شهر موقعیت مناسبی به لحاظ دسترسی و ترافیکی داشته و شاخص‌های ارائه خدمت به مردم شریف قم را دارد.

وی افزود: در این ساختمان بهتر می‌توانیم به شهروندان عزیز خدمت‌رسانی کرده و شرایط بهتری برای تکریم شهروندان داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به نزدیکی ساختمان شورا و شهرداری گفت: در گذشته بخشی از وقت مجموعه شورا و شهرداری در رفت و آمد بین این دو ساختمان صرف می‌شد که در این زمینه هم صرفه‌جویی می‌شود.

وی خواستار آغاز عملیات اجرایی پارکینگ در کنار مجموعه شهرداری و شورا در آینده نزدیک شد و ادامه داد: این پارکینگ ۴۰۰ جای پارک برای استفاده شهروندان خواهد داشت.

محرری در بخش دیگری از جلسه علنی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه اخذ مجوز پرداخت کمک به اردوهای راهیان نور که در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مصوب شده بود اظهار کرد: شهرداری قم سال گذشته دو میلیارد تومان برای کمک به اردوهای راهیان نور پرداخت کرد و سازمان برنامه همین میزان را به شهرداری پرداخت شد.

وی افزود: امسال در ستادی که ریاست استاندار محترم تشکیل شد اعلام کردند که قرار است امسال چهار برابر به این اردوها اعزام شوند؛ در آن جلسه از سوی استاندار قم مطرح شد که دو سوم مبلغ ۱۵ میلیارد تومان هزینه این اردوها از سوی شهرداری قم تأمین شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه سازمان برنامه و بودجه استان قم ۵ میلیارد تومان به صورت مستقیم به سپاه ابلاغ کرده است خاطرنشان کرد: لایحه شهرداری هم دو میلیارد تومان بود که در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه به ۵ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی گفت: این مبالغ متناسب با اسنادی که از سوی متولیان برگزاری اردوها ارائه و تا سقف ۵ میلیارد تومان پرداخت شود.

محرری اظهار داشت: اردوهای راهیان نور کار بسیار ارزشمندی است و همه باید به شکل‌گیری و تداوم این اردوها کمک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تصویب کمک ۱۲ میلیاردتومانی شهرداری قم به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان گفت: از منابع دولتی برای جبران این کمک به شهرداری قم پرداخت‌هایی انجام خواهد شد.

کد خبر 705734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.