بین شورای نگهبان و هیئت اجرایی انتخابات روح برادری حاکم است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شورای نگهبان و هیأت اجرایی انتخابات تعامل و همدلی خوبی با هم دارند و باید از حرکتی که باعث تضعیف شورای نگهبان می‌شود جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویر احمد، سید علی احمدزاده روز _دوشنبه، بیست و نهم آبان_ در نشست هیأت استانی تبلیغات انتخابات کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جایگاه شورای نگهبان، اظهار کرد: یک برادری بین شورای نگهبان و هیأت‌های اجرایی حاکم است و در این راستا باید بین همه ارکان انتخابات برادری و همدلی وجود داشته باشد با این روحیه و تعامل هم مشارکت بالا می‌رود و هم انتخابات خوب و سالمی برگزار می‌شود.

وی افزود: افزایش مشارکت مردم در امر انتخابات موضوع مهم و حساسی است و باید دستگاه‌ها از هر فرصت و ظرفیتی برای تشویق و ترغیب مردم به حضور در انتخابات غافل نشوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه‌های استان برای‌امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی گفت: دهیاران سه مرکز حوزه انتخابیه در مرکز استان گردهم خواهند آمد و برای برگزاری جشنواره‌های مختلف در روستاها و مشارکت افراد تأثیرگذار کشوری و استانی برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی تصریح کرد: نظیر چنین برنامه‌ای برای شوراهای اسلامی در روستاها تدارک دیده شده‌است که با مردم صحبت کرده و آن‌ها را تشویق و ترغیب به حضور در انتخابات کنند.

احمدزاده بر تشکیل جلسات و جشنواره‌ها در شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: برگزاری نشست سران ایلات، طوایف و ریش سفیدان می‌تواند در تشویق مردم به حضور باشکوه در انتخابات ۱۱ اسفند ماه مؤثر واقع شود.

وی با اشاره به اینکه حوزه زنان و خانواده استانداری هم جلسات تأثیرگذاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: بانوان به دلیل نقش مهمی که در خانواده و جامعه دارند می‌توانند در افزایش مشارکت انتخابات مؤثر باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از دلایل آرامش در استان وجود شورای تأمین پای کار است، افزود: نباید اجازه دهیم برخی حرکت‌ها موجب دلسردی مردم و یا تضعیف نقش مؤثر و سازنده شورای نگهبان شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد روز به روز انسجام بهتری پیدا می‌کند، گفت: صدا و سیما با برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های مفرح و شاد زمینه ایجاد شور و نشاط و امید در میان مردم را ایجاد کند.

احمدزاده تصریح کرد: دولت در راستای‌امیدآفرینی در سطح جامعه برنامه‌هایی برای کنترل قیمت‌ها و تأمین نیازهای جامعه و ایجاد آرامش دارد که قیمت تثبیت و افزایشی نداشته باشند.

وی افزود: فرآیند و روند انتخابات در استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس دستورالعمل‌ها و مُر قانون به پیش می‌رود و امیدوارکننده است و احساس مسئولیت، همکاری و هماهنگی بیشتر و همه جانبه مسئولان را در پی دارد.

کد خبر 705733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.