حضور موثر بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی دشمن را ناامید کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و سپاه نطنز گفت : حضور مؤثر بسیج در کنار نیروهای نظامی و انتظامی در حفظ و مراقبت از کیان جمهوری اسلامی، دشمنان را ناامید کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا, به مناسبت هفته بسیج علیرضا شبانی‌زاده بعدازظهر امروز دوشنبه ٢٩ آبانماه در نشست خبری با خبرنگاران با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج، فرصتی برای گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه و آشنایی نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و دفاع مقدس است

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه نطنز با اشاره به اینکه در هفته بسیج ۳۵۰ برنامه برگزار خواهد شد، افزود: از جمله برنامه‌های شاخص هفته بسیج برپایی نمایشگاه راهیان پیشرفت در نطنز و بادرود است که دانش‌آموزان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا خواهند شد.

وی در ادامه گفت: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای نظامی ایران به‌خصوص در بخش پهپاد و جدیدترین دستاوردهای نظام به نمایش گذاشته می‌شود.

شبانی زاده از افتتاح چهار قرارگاه محله اسلامی در سطح شهرستان خبر داد و گفت: با هماهنگی کمیته امداد ۹ سری جهیزیه شامل پنج قلم اصلی لوازم زندگی شامل یخچال، تلویزیون، اجاق‌گاز، جاروبرقی و ماشین لباسشویی به ۹ مددجوی کمیته امداد با هزینه ۴۰۰ میلیون تومان اهدا خواهد شد.

شبانی زاده بیان داشت: در حوزه بسیج سازندگی پروژه آسفالت جاده بین مزارع روستای ده‌آباد با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان، آسفالت جاده بین مزارع روستای نیه با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان، آسفالت راه روستایی ورگوران با هزینه ۶۰۰ میلیون تومان، آئین بهره‌برداری ۱۰ پروژه لایروبی و مرمت قنات کشاورزی ۶۰۰ میلیون تومان و آئین بهره‌برداری از مرمت و بازسازی ۵ واحد خانه محروم با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نطنز اظهار کرد: برگزاری همایش اقتدار بسیج در سوم آذر، تقدیر از نخبگان علمی، ورزشی، فرهنگی و قرآنی، همایش فرماندهان ادوار پایگاه‌های بسیج، اکران فیلم‌های جشنواره عمار، مسابقات بومی و محلی، برپایی میز خدمت و برگزاری یادواره شهدای محلات از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان نطنز و بادرود خواهد بود.

کد خبر 705723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.