تقویت سمن‌ها نقش موثری در حل مشکلات جامعه دارد

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: انتخابات نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد خراسان شمالی برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز - دو شنبه بیست و نهم آبان- در حاشیه دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد خراسان شمالی اظهار کرد: تشکل‌ها بخش زیادی از نیازهای جامعه را شناسایی و برای رفع نیازها اقدام می‌کنند.

وی با قدردانی از همراهی تشکل‌های مردم نهاد، افزود: با همت و تلاش تشکل‌ها ظرفیت‌های خوبی از جهت برنامه ریزی، پیگیری و اقدامات اثربخش در استان ایجاد شده است.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به نقش سازنده تشکل‌ها، خاطرنشان کرد: تشکل‌های مردم نهاد، فرهیختگان و فعالان در عرصه‌های اجتماعی و بدنه جامعه هستند که در بسیاری از بخش‌ها نقش مؤثری دارند.

ناهیدی اضافه کرد: همچنین از طریق تشکل‌ها بخش زیادی از مهارت آموزی ها به تناسب نیاز در جامعه اتفاق می‌افتد.

وی با بیان اینکه به میزانی که تشکل‌ها تقویت شوند و در جامعه نقش ایفا کنند نیازهای واقعی‌تری از جامعه احصا می‌شود، گفت: تشکل‌های مردمی ضمن اینکه هزینه‌ای از دولت دریافت نمی‌کنند به دولت نیز کمک کرده و بخشی از امور بر زمین مانده را انجام می‌دهند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه انعکاس مسائل و دغدغه‌های اجتماعی، طرح‌ها و پیشنهادات از سوی اعضای تشکل‌ها مهم است، تاکید کرد: آمادگی دریافت و پیگیری موضوعات مختلف، مسائل اجتماعی و دغدغه‌ها از سوی تشکل‌ها و حمایت از آنها را داریم.

دومین دوره انتخابات نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد استان در شورای توسعه، امروز همزمان با سراسر کشور در محل استانداری برگزار شد.

در این دوره از انتخابات ۴ نماینده تشکل‌های استان نامزد شدند که پس از شمارش آرا محسن سنایی با ۲۵ رأی و سید حمید حریری با ۲۴ رأی به عنوان نماینده منتخب تشکل‌های مردم نهاد استان انتخاب شدند.

کد خبر 705711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.