استقرار ۷۴ اکیپ مقابله با بحران‌های احتمالی در محورهای مواصلاتی فارس

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس از استقرار اکیپ‌های مقابله با بحران‌های احتمالی در تمام محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس، علیرضا راستیار امروز _ دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ از آماده‌باش راهداران فارس خبر داد و اظهار کرد: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب در برخی از نقاط شمال غربی فارس و انسداد محورهای مواصلاتی استان، ۹۵۳ راهدار در قالب ۷۴ اکیپ به منظور مقابله با بحران‌های احتمالی و انجام راهداری زمستانی در تمامی محورهای استان فارس مستقر هستند.

وی افزود: ۸۲ راهدارخانه ثابت و سیار در استان فارس با نمک و سایر وسایل مورد نیاز تجهیز شدند و با ۳۸۰ انواع ماشین آلات سبک و سنگین در وضعیت آماده‌باش کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان فارس با بیان اینکه لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌های تخریب شده انجام شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به امکان یخ زندگی برخی از جاده‌ها می‌طلبد رانندگان برای جلوگیری از بروز حادثه با احتیاط رانندگی کرده و هموطنان از سفرهای غیرحضوری پرهیز کنند.

راستیار با اشاره به ۵۴ گردنه تحت پوشش برف‌روبی در استان فارس، تاکید کرد: شش هزار و ۳۸۵ کیلومتر راه در فارس تحت پوشش برف‌روبی قرار دارد و راهداران با ۱۳۵ گشت راهداری در محورهای استان حضور خواهند داشت.

کد خبر 705657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.