ضرورت تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق درآمدها در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان از برگزاری نشست کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع خبر داد و گفت: تحقق درآمدها نیازمند تلاش و سخت‌کوشی در دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، مهرداد عرب اول امروز _ دوشنبه بیست‌ونهم آبان _ در جلسه کارگروه تخصصی درآمدها و تجهیز منابع استان با بیان اینکه تحقق درآمدها نیازمند تلاش و سخت‌کوشی دستگاه‌های اجرایی است، اظهار کرد: باید بپذیریم که فرایند تحقق درآمد و تعیین میزان آن تا حدودی متناسب با شرایط استان نیست.

وی افزود: ردیف‌های درآمدی در هفت‌ماهه امسال حدود ۱۷۰ درصد محقق شده و نشان می‌دهد ظرفیت در سیستان و بلوچستان وجود دارد، بر این اساس باید جدولی مبنی بر اینکه کدام ردیف‌های درآمدی بیشتر از رقم ثبت شده در قانون سال ۱۴۰۲ محقق شده تا در لایحه بودجه ۱۴۰۳ اعداد واقعی منظور شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مقرر شده است تعیین میزان تخصیص استان‌ها در حوزه عمرانی ارتباط مستقیم با درصد تحقق درآمدها در مقاطع حداکثر سه ماهه داشته باشد، اهتمام ویژه‌ای برای کسب درآمد حداکثری و حتی مازاد بر آنچه در جداول قانون ثبت شده است توسط دستگاه‌های اجرایی می‌تواند کمک قابل ملاحظه‌ای به تأمین تخصیص پروژه‌های عمرانی کند.

کد خبر 705647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.