صهیونیست‌ها در تاکتیک احمقانه عمل کردند و زوال آن‌ها در اشتباهات است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صهیونیست‌ها در اخلاق شکست خوردند، در سیاست منزوی شدند و در تاکتیک احمقانه عمل کردند؛ صهیونیست‌ها در حال تکرار اشتباهات خود هستند و فروپاشی و زوال آن‌ها در اشتباهات است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نخستین همایش تخصصی حرفه‌ای سراسری حسابرسی مطهر صبح امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ در مرکز همایش‌های نورالرضا (ع) برگزار شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این همایش اظهار کرد: خداوند متعال به مسئله انضباط مالی در قرآن اشاره و تاکید دارد که اگر به یکدیگر قرض می‌دهید، حتماً آن را بنویسید؛ این اهمیت انضباط و کتابت برای حفظ رابطه دقیق مالی در همه اجزای زندگی انسان را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه مردم مظلوم و بی‌گناه غزه تحت بمباران‌های شدید صهیونیست‌ها هستند، افزود: صهیونیست‌ها می‌خواهند پیروزی را با غلبه بر کودکان و نوزادان و بمباران مردم مظلوم غزه ترسیم کنند و هر روز در معرض تهاجم و فرسایش فلسطینی‌ها هستند؛ آن‌ها در غزه منتشر شدند و خودشان را در دسترس مجاهدان مسلمان قرار دادند تا هر روز حداقل ۱۵ دستگاه تانک و چندین نفربر منهدم شود و تعدادی از آن‌ها به هلاکت برسند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه صهیونیست‌ها در اخلاق شکست خوردند، در سیاست منزوی شدند و در تاکتیک احمقانه عمل کردند، افزود: صهیونیست‌ها در حال تکرار اشتباهات خود هستند و فروپاشی و زوال آن‌ها در اشتباهات است.

وی با بیان اینکه دشمن به مقاومت مردم مظلوم و با ایمان فلسطین و اشتباهات خود باخته است گفت: فلسطین با عزت شده و غزه به اندازه یک جهان، وسعت پیدا کرده است و آمریکایی‌ها در جهان کوچک شدند و جایی برای نفس‌کشیدن ندارند.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آن‌ها حتی در سرزمین‌های خودشان، جایی برای نفس کشیدن ندارند و باید داخل کاخ‌هایشان محبوس بمانند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه جهان در حال تغییر و اسلام در حال گسترش است، گفت: فلسطینی‌ها در نبرد پیروز خواهند شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 705631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.