«برای آزادی» شب روایت شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان شد

آیین شب روایت شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان با عنوان «برای آزادی» در محل تئاتر شهر سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، آئین شب روایت شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان_ شامگاه یکشنبه بیست و هشتم آبان_ با عنوان «برای آزادی» در محل تئاتر شهر سمنان با پخش پیام ویدئویی خاطراتی از سید محمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور که از بازیکنان این تیم فوتبال بود، برگزار شد.

بسیاری از اعضای تیم فوتبال آزادی سمنان در زمان هشت سال دفاع مقدس به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل رفتند و در عملیات‌های مختلف به شهادت رسیدند که در این شب به بیان خاطراتی از آن دوران پرداخته شد.

عبدالحمید قدس به عنوان سرپرست این تیم فوتبال و دیگر رزمندگانی که در این تیم بودند، به همراه خانواده شهدا در این مراسم حضور داشتند.

«برای آزادی» شب روایت شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان شد

شهید ابوالفضل بزرویی، شهید عطاءاله صحافی، شهید ایرج نوروزی، شهید کیومرث نوروزی، شهید علی اکبر نیکو، شهید ابوالقاسم اصلاحی، شهید محمدرضا شمس الدین، شهید جلال طاهریان، شهید مجید نیکذات، شهید حسن طاهریان، شهید محمدعلی احمدی و شهید محسن طاهریان از اعضای تیم فوتبال آزادی سمنان بودند که در زمان جنگ تحمیلی به فیض شهادت نائل شدند.

«برای آزادی» شب روایت شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان شد

رؤسای کمیسیون‌های ورزشی و فرهنگی اجتماعی شورای شهر سمنان، سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری سمنان، پیشکسوتان ورزشی، فعالان اجتماعی و اقشار مختلف مردم در این مراسم که با همت حوزه هنری استان سمنان و همکاری کانون مربیان فوتبال ایران برگزار شده بود، حضور داشتند.

کد خبر 705612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.