روایتگری حماسه ۲۵ آبان تا آذر در مساجد منطقه ۴ اصفهان ادامه دارد

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در این منطقه ویژه «روز اصفهان» خبر داد و گفت: روایتگری حماسه ۲۵ آبان تا ابتدای آذر در مساجد این منطقه ادامه دارد و راویان این روز را برای مردم به تصویر می‌کشند.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اقدامات فرهنگی انجام شده در منطقه چهار شهرداری اصفهان اظهار کرد: برنامه از لاله‌ها تا قله‌ها ویژه دختران مدارس ناحیه دو در محل باغ غدیر شامل استفاده از کارگاه سواد رسانه‌ای، بازی‌های رومیزی و الکترونیک و بازدید از موزه دفاع مقدس از چهاردهم آبان تا یکم آذر، در ۹ اجرا با حضور ۳۰۰ نفر اجرا شد.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در سطح شهر اصفهان افزود: این برنامه در پنج محله از منطقه چهار شهرداری اصفهان با همکاری بسیج جوادالائمه (ع) برگزار شد که شامل اجرای برنامه «در کوچه‌های شهدای ۲۵ آبان بود»، شهدای این منطقه سیف‌الله خراجی، ناصر آقاجانی، حسن نوروزی، عباس بابایی و سیدعباس مرتضوی هستند.

مدیر منطقه چهار شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه برنامه «رفیق شهید من» در محله کردآباد اجرا شد، گفت: این برنامه شامل اجرای نمایش خیابانی، سرودهای ملی و مذهبی و بزرگداشت شهدای کردآباد بود که بیست‌وچهارم آبان اجرا شد.

زمانی با بیان اینکه روایتگری حماسه ۲۵ آبان در ۱۵ مسجد منطقه چهار از دوشنبه، پانزدهم آبان تا ابتدای آذر بعد از مغرب و عشا برگزار می‌شود و راویان این روز را برای مردم به تصویر می‌کشند، خاطرنشان کرد: خروش قطره‌ها، مسابقه دانش‌آموزی با موضوع حماسه و ایثار شهدا در زمینه هنرهای تجسمی، داستان‌نویسی و عکاسی در مقاطع مختلف برگزار شد.

کد خبر 705609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.