آماده‌باش هلال‌احمر برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر امدادگران و نجاتگران استان زنجان گفت: در پی هشدار نارنجی هواشناسی در ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای برای امدادرسانی به حوادث احتمالی به حالت آماده‌باش درآمدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، حکمت‌الله هاشمی امروز _دوشنبه بیست‌ونهم آبان_ درباره آماده‌باش تیم‌های هلال‌احمر برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی در پی هشدار نارنجی هواشناسی اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر استان زنجان در ۱۴ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ثابت و موقت راه‌های مواصلاتی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی ناشی از بارندگی به‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌باش کامل قرار دارد.

وی افزود: از این تعداد پایگاه‌ها ۱۲ مورد ثابت بوده و دو پایگاه امداد و نجات نیز در قره درق ماهنشان و قره آقاج در جاده خدابنده به ابهر موقت است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: علاوه‌بر این پایگاه‌ها هفت مرکز امدادی نیز در مرکز استان زنجان و شهرستان‌ها برای ارائه خدمات امدادی در آماده‌باش هستند.

وی تصریح کرد: هلال‌احمر با به‌کارگیری حداکثر توان امدادی و ظرفیت‌های خود در هر شرایطی برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان و پاسخ‌گویی به حادثه‌دیدگان ناشی از حوادث آماده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: از افراد درخواست می‌شود در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه‌روزی و بدون محدودیت زمانی تماس گیرند.

کد خبر 705597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.